مدیران دیجی‌کالا تیم مدیریتی «اسمارتک» را تغییر می‌دهند

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
لوگوی شرکت اسمارتک
طبق خواست مدیران ارشد گروه دیجی‌کالا، به‌عنوان سرمایه‌گذار «اسمارتک»، تیم مدیریتی این مجموعه به‌زودی تغییر خواهد کرد.
تبلیغات

«اسمارتک» یکی از شرکت‌ها و کسب‌وکارهای فعال در عرصه فناوری‌های مارکتینگ است که دیجی‌کالا سرمایه‌گذار آن محسوب می‌شود. به‌تازگی ایمیلی از سوی بنیان‌گذاران به تیم اسمارتک ارسال شده که اطلاعات موجود در آن از تغییر در تیم مدیریتی این مجموعه خبر می‌دهد.

شنیده‌ها حاکی از آن است که دیجی‌کالا با هدف هم‌راستاسازی هرچه بیشتر استراتژی‌های اسمارتک با اهداف کلانی که دارد، می‌خواهد در نقش مدیریتی مزدک پاکزاد و علیرضا مظلومی، که بنیان‌گذاران اسمارتک هستند، تغییراتی ایجاد کند.

به این ترتیب مزدک پاکزاد، هم‌بنیان‌گذار و مدیرعامل کنونی، به‌زودی نقش فعلی خود را واگذار خواهد کرد و به‌ ریاست هیات‌مدیره منصوب خواهد شد و علیرضا مظلومی هم که درحال‌حاضر معاون تکنولوژی (CTO) اسمارتک است، در بخش پروژه‌های استراتژیک و بلندمدت فعالیت خواهد کرد. گفته می‌شود مدیرعامل جدید نیز صادق محسن‌نیا خواهد بود که چهار سال قبل کارش را در دیجی‌کالا آغاز کرد و به‌زودی از تیم بینش کسب‌وکار دیجی‌کالا به اسمارتک اضافه خواهد شد.

محسن‌نیا بنا است برای مدت کوتاهی به‌عنوان قائم مقام مدیرعامل در اسمارتک فعالیت کند و پس از آن، در منصب مدیرعامل سکان هدایت اسمارتک را در دست بگیرد. او پیش‌تر سابقه فعالیت در گروه «تپسل» را نیز داشته و مدتی هم مدیریت شرکت «متریکس» را بر عهده داشته است.

به این ترتیب، در آینده نزدیک باید شاهد هرچه نزدیک‌تر اسمارتک به دیجی‌کالا باشیم و احتمال دارد این شرکت در آینده دامنه فعالیت و خدماتش به دیجی‌کالا محدود شود و مثل امروز با انواع شرکت‌ها و کسب‌وکارها سرویس ندهد. اما برای این که ببینیم اسمارتک دقیقا چه سرنوشتی خواهد داشت باید چند ماهی منتظر بمانیم.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات