کاربران آپارات در ۶ ماه گذشته ۷۰ میلیارد دقیقه ویدئو تماشا کردند

دوشنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۹
مطالعه 1 دقیقه
آپارات
براساس گزارش‌های رسمی منتشرشده، سایت آپارات در سال ۱۴۰۳ به‌طور میانگین در هر روز میزبان بازدید بالغ‌بر ۸٫۵ میلیون کاربر بوده است.
تبلیغات

به گزارش روابط عمومی آپارات، با قدرت گرفتن شبکه‌های اجتماعی و افزایش قابلیت‌های مرتبط با فعالیت در فضای مجازی، حالا بخشی از اقداماتی که شاید تا همین یک دهه قبل، صرفاً صورت تفریح و تفنن به خود می‌گرفت به‌صورت کاملاً هویت‌مند تبدیل به «شغل» شده است.

براساس گزارش‌های رسمی منتشرشده سایت آپارات در سال ۱۴۰۳ به‌طور میانگین در هر روز میزبان بازدید بالغ‌بر ۸٫۵ میلیون کاربر بود و به تعبیر دیگر در طول هر روز، از هر ۱۰ ایرانی حداقل یک نفر به این سایت سر زده است!

در ۶ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۳ تعداد کل ویدئوهای بارگذاری‌شده در آپارات، نزدیک به ۲٫۵ میلیون ویدئو بوده است. در این مقطع زمانی این سایت با بیش از ۹ میلیارد و ۶۳۰ میلیون مراجعه از سوی کاربران مواجه بوده که ماحصل آن ثبت رکورد قابل‌ توجه ۷۰ میلیارد دقیقه بازدید از مجموع ویدئوهای بارگذاری‌شده در آن بوده است.

این تعداد بارگذاری ویدئو، توسط نزدیک به ۲۵۰ هزار کاربر فعال در این سایت انجام شده است. یکی از دلایل افزایش کاربران فعال در این سایت، مربوط به توسعه‌ی زیرساخت‌های مرتبط با درآمدزایی است که در این بخش هم اعداد و ارقام حکایت از ثبت اتفاقاتی ویژه دارد.

همچنین بد نیست بدانید در ۶ ماهه‌ی ابتدایی سال ۱۴۰۳ بالغ‌بر ۴۳ هزار کاربر آپارات از قابلیت «پخش زنده» در این بستر استفاده کرده‌اند که ماحصل آن ثبت ۴۳۹ میلیون دقیقه پخش زنده با بیش از ۵۵ میلیون بازدید بوده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات