پنج خودرو از اموال «کوروش‌ کمپانی» به مزایده گذاشته می‌شود

دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
ساختمان کوروش کمپانی
معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی اعلام کرده است که مزایده اموال «کوروش کمپانی» به‌زودی برگزار می‌شود.
تبلیغات

بهمن ماه ۱۴۰۲ بود که بعد از ماه‌ها هشدار به مردم درباره آيفون‌های ۲۰ میلیون تومانی که «کوروش کمپانی» با روش کلاهبرداری پانزی به فروش می‌رساند، بالأخره کلاهبرداری این شرکت محرز شد و خریداران آن، مال‌باخته این کلاهبرداری شدند.

از آن زمان این پرونده توسط مراجع قضائی کشور پیگیری شد و آخرین خبری که خبرگزاری مهر درباره این پرونده منتشر کرده از به مزایده گذاشتن اموال این شرکت در آینده نزدیک حکایت دارد. سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، درباره آخرین وضعیت حراج اموال «کوروش کمپانی» به خبرگزاری مهر گفت:

به دلیل حساسیت‌هایی که در حوزه ضرورت جبران خسارات وارده به مردم وجود دارد، مرجع قضائی دستور داده که خودروهایی که متعلق به این شرکت بوده و دستور توقیف و ضبط آن‌ها توسط مرجع رسیدگی کننده داده شده است، از جزیره کیش به تهران منتقل شوند تا خودروها به بالاترین قیمت به فروش برسند و خسارات وارده به مردم جبران شود.
- سعید غلامی باغی، معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی

سازمان اموال تملیکی پس از انتقال این خودروها به تهران، در مزایده‌های آتی ۵ دستگاه خودرو را در معرض بازدید متقاضیان قرار می‌دهد تا در نهایت با بالاترین قیمت به فروش برسند.

غلامی باغی در ادامه نیز به اموال غیر منقول این شرکت اشاره و اعلام کرده است: «علاوه بر این ۵ دستگاه خودرو، اموال غیرمنقولی از جمله املاک هم به توقیف دولت در آمده و تعدادی تجهیزات دیگر هم وجود دارد که در مزایده‌های سراسری در بستر سامانه ستاد تدارکات الکترونیکی دولت عرضه می‌شود.»

به گفته معاون بهره‌برداری و فروش اموال منقول سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، این مزایده قرار است در فضای رقابتی و شفاف به‌صورت کاملاً الکترونیکی برگزار شود تا مردم بتوانند بالاترین قیمت برای خرید را ارائه دهند. به این ترتیب، علاوه بر اینکه در مورد این کالاها تعیین تکلیف می‌شود، مراجع قضائی هم می‌توانند از محل فروش کالاهای مذکور خسارات واردشده به مردم را جبران کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات