تکراسا اولین گزارش جامع تکنولوژیهای بازاریابی ایران را منتشر کرد
تکراسا طی رویداد شب گذشته، اولین گزارش جامع تکنولوژیهای بازاریابی ایران (MarTech 1403) را منتشر کرد و به رایگان در اختیار عموم قرار داد.
تبلیغات
تکراسا رسانهای که مأموریت خود را توانمند کردن مدیران کشور میداند، زیرمجموعهی جدیدی با نام تکراسا اینساید را ایجاد کرده است تا گردش اطلاعات در صنایع مختلف را سادهتر کند و اطلاعات باارزش صنایع را به رایگان در اختیار کل فعالان صنعت قرار دهد.
اولین گزارش تکراسا اینساید در راستای ایجاد شفافیت و دسترسیپذیری دادهها در صنایع اقتصاد دیجیتال، با نام گزارش جامع تکنولوژیهای بازاریابی ایران روز گذشته منتشر شد. این گزارش ۳۳۴ صفحهای نتیجهی ۱۰۰ مصاحبهی ۳ تا ۷ ساعته با مدیران فعال در حوزهی بازاریابی است.
در این گزارش تلاش شده است با پوشش دیدگاه بازیگران صنعت بازاریابی کشور، بستر همافزایی و همکاری میسر شود تا راهکارهایی برای مواجهه با تحریمها و محدودیتهای بینالمللی در ارائهی سرویسهای بازاریابی دنیا به شرکتهای ایرانی پیدا شود.
داغترین مطالب روز
نظرات