نمایشگاه تلکام ۱۴۰۳ با شعاری مبتنی بر هوش مصنوعی آغاز خواهد شد

یک‌شنبه ۲ دی ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۸
مطالعه 2 دقیقه
پوستر نمایشگاه تلکام
افتتاحیه بیست‌وپنجمین دوره نمایشگاه تلکام با شعار «مخابرات پایدار در عصر هوش مصنوعی» روز سوم دی ماه برگزار می‌شود.
تبلیغات

بیست و پنجمین نمایشگاه تلکام با شعار «مخابرات پایدار در عصر هوش مصنوعی» از سوم تا ششم دی‌ ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان متخصصان، فعالان و علاقمندان به حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات خواهد بود.

این نمایشگاه صبح روز دوشنبه سوم دی ماه از ساعت ۹:۳۰ صبح با حضور محمدرضا عارف، معاون اول رئیس جمهوری، ستار هاشمی، وزیر ارتباطات، محمد جعفرپور، مدیرعامل شرکت مخابرات، اعضای هیات مدیره و سایر مقامات افتتاح خواهد شد.

رویکرد این نمایشگاه تاکید بر نگاه صادرات‌محور و جذب شرکت‌های فعال در حوزه صادرات، حضور شرکت‌های بزرگ و فعال در اقتصاد دیجیتال و حضور شرکت‌های حوزه هوش مصنوعی است.

امسال در میان شرکت‌های حاضر در بیست و پنجمین دوره نمایشگاه تلکام، حضور متفاوت و نوآورانه مخابرات ایران را شاهد خواهیم بود. این شرکت علاوه بر نمایش محصولاتی مبتنی بر به‌روزترین فناوری‌های دنیا، با ارائه سرویس‌های جدید، از جذابیت‌های امسال تلکام خواهد بود.

یکی از این ویژگی‌های جدید، معرفی سرویس ویژه‌ای از مجموعه ابرما با عنوان «ابرما  کلود گیمینگ» است که برای رفع نیازهای واقعی گیمرهای ایرانی طراحی و اجرا شده است.

برگزاری کارگاه‌های آموزشی تخصصی و کاربردی با نام «کارساز» با هدف توسعه دانش فنی، ارائه مهارت‌های نوین و ایجاد فرصت‌های شبکه‌سازی حرفه‌ای در حوزه مخابرات نیز در حاشیه تلکام امسال برای علاقمندان به فناوری‌های این حوزه برگزار می‌شود.

حضور شرکت‌هایی از کشورهایی نظیر چین، ترکیه و روسیه و هیأت‌های تجاری از عراق، روسیه و قزاقستان نیز برای مذاکره و همکاری در نمایشگاه شرکت نوید انعقاد تفاهنامه‌های برای همکاری و سرمایه‌گذاری را می‌دهد.

همچین معرفی بروزترین فناوری‌های مربوط به ارتباطات ماهواره‌ای از طریق شرکت دانش بنیان، بازگو کردن راه‌ حل‌هایی نوآورانه در خصوص مخابرات و ارتباطات سوئیچینگ، بررسی تازه‌ترین تکونولوژی‌های مربوط به مخابرات و سوئیچینگ، معرفی سیستم‌های مرتبط با فناوری پیجینگ و شناساندن سیستم‌ها و تجهیزات مربوط به وایرلس و انواع ارتباطات آن نیز از دیگر مباحثی است که در این نمایشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

مجموعه‌های فعال در حوزه فناوری با شرکت در این رویداد معتبر بین‌المللی علاوه بر اعتبار بخشی به برند خود، می‌توانند آخرین دستاوردهای علمی خود را برای بازدیدکنندگان به نمایش بگذارند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات