دوره نخست این جشنواره در سال گذشته با انتخاب و اهداء جایزه سال بهترین پیامک برگزار شده بود که امسال با اضافه شدن جایزه سال برای بهترین محتوای ایمیل، مانند سال گذشته در دو مرحله به انتخاب و اهداء جایزه خواهد پرداخت.
محسن شریعتی، دبیر جشنواره با اعلام این خبر گفت: در مرحله نخست جشنواره که از ۲۳ دیماه شروع خواهد شد کپیرایترها ۲۰ روز فرصت دارند که با ثبت نام در سایت جشنواره، محتوای پیامک و ایمیل برگزیده خود را با ذکر کسب و کاری که از این محتوا برای ارتباط با مشتریان استفاده کرده است ارسال کنند.
مدیر مارکتینگ شرکت مدیانا با اشاره به اهمیت محتوای اثرگذار در ارتباطات مستقیم بیزنسها با مشتریان افزود: در پایان مرحله اول، هیات داوران جشنواره که شامل متخصصان بازاریابی، کپی رایتینگ، روزنامه نگاری، روابط عمومی و یوایکس رایتر خواهد بود، به بررسی آثار خواهند پرداخت و در هر رشته ده اثر برگزیده را انتخاب خواهند کرد. در مرحله سوم جشنواره، اثر برگزیده در هر رشته توسط کاربران انتخاب خواهد شد و جایزه سال به آنها اهداء خواهد شد.
علاقمندان برای شرکت در جشنواره میتوانند از تاریخ ۲۳ دی ۱۴۰۳ با مراجعه به وبسایت مدیانا، آثار خود را ارسال کنند.