آکیولس رسماً به زیرپرچم فیسبوک رفت
پس از اعلام رسمی خرید آکیولس با قیمت ۲ میلیارد دلار توسط فیسبوک، بزرگترین شبکهی اجتماعی دنیای مجازی رسماً آکیولس را در اختیار گرفت. با این خرید زاکربرگ طیف محصولات امپراطوری مجازی خود را بیش از پیش گستردهتر کرد.
تبلیغات
علیرغم اعلام رسمی این خرید در ماه مارس سال جاری میلادی، بهواسطهی وجود قوانین رگولاتوری این خرید هماکنون بصورت رسمی محقق شده است. فیسبوک و آکیولس بهمناسبت رسمی شدن این خرید، جملهای را با مضمون زیر منتشر ساختند:
ما با نگاه به آینده درصدد ساخت نسل جدیدی از پلتفرم رایانشی و بازسازی نحوهی ارتباط انسانها با یکدیگر هستیم.
پالمر لاکی، مدیرعامل کمپانی آکیولس با نهایی شدن این خرید اعلام کرده است که در پی اشاعهی بیشتر استفاده از واقعیت مجازی بهجای منفعت مالی کوتاه مدت است. وی این همکاری را روش مناسبی برای توسعه واقعیت مجازی و گسترش دامنهی استفاده از این فناوری خوانده است.
داغترین مطالب روز
نظرات