سامسونگ سومین برند پر ارزش جهان شد

سه‌شنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در رتبه‌بندی جدید Brand Finance پس از اپل (رتبه اول) و گوگل (در جایگاه دوم) حالا به سومین برند پر ارزش جهان تبدیل شده است. در ادامه بیشتر در این رابطه می‌خوانیم. با زومیت همراه بمانید.
تبلیغات

در یک سال گذشته محل قرارگیری شرکت‌های ارزشمند دنیای تکنولوژی دائما در حال تغییر بوده است. برای مثال، مدتی پیش آلفابت شرکت مادر گوگل توانست جایگاه اول را پس از مدت‌ها از اپل بگیرد؛ اما این تغییر طولی نکشید و شرکت آیفون‌ساز توانست دوباره به جایگاه اول پر ارزشترین شرکت دنیا بازگردد. سامسونگ حالا با پشت سر گذاشتن غول‌های فناوری و ارتباطات، توانسته نام‌های بزرگی مانند آمازون، مایکروسافت و Verizon را کنار بزند و خود را به عنوان سومین برند پرارزش دنیا معرفی کند.

پس از سامسونگ به ترتیب شرکت‌هایی مانند آمازون، مایکروسافت، ورایزن، AT&T، وال‌مارت، اپراتور چینی China Mobile و Wells Fargo ایستاده‌اند.

در سال ۲۰۱۵ با عرضه‌ی دو پرچم‌دار موفق گلکسی اس 6 و اس 6 اج، شرکت کره‌ای معروف توانست درآمد و سود بسیاری بدست آورد و حالا با اضافه شدن ۱.۵ میلیارد دلار به ارزش برند آن در سال ۲۰۱۵، این شرکتی ارزشی معادل ۸۳.۲ میلیارد دلار دارد.

سامسونگ از بخش‌های بسیار زیادی برخوردار است که بخش موبایل این غول فناوری دلیل بزرگی پشت این اتفاق و ارزش بیشتر شرکت کره‌ای بوده است. با این حال شرکت سامسونگ هنوز متحمل فشار زیادی از رقیب آمریکایی، اپل از یک طرف و شرکت‌های متعدد چینی از طرف دیگر است. گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج نیز امسال آمده‌اند تا با بهبود‌هایی که پیدا کرده‌اند، فروش سامسونگ را همچنان بالا نگه دارند.

نظر شما درباره سومین شرکت پرارزش جهان چیست؟ فکر می‌کنید سامسونگ می‌تواند دو غول بزرگ دیگر یعنی گوگل و اپل را هم پشت سر بگذارد؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات