سامسونگ اپلیکیشنی برای پشتیبانی زنده از دستگاه‌های گلکسی منتشر کرد

یک‌شنبه ۲۲ فروردین ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
به نظر می‌رسد موضوع خدمات پس از فروش و پشتیبانی مشتریان برای کمپانی‌های مشهور اهمیت زیادی دارد. امروز سامسونگ اپلیکیشن Samsung Members را برای پشتیبانی و امکان برقراری ارتباط زنده با کاربران دستگاه‌های گلکسی منتشر کرد.
تبلیغات

کمپانی کره‌ای سامسونگ قصد دارد با انتشار اپلیکیشن پشتیبانی زنده‌ی خود به نام Samsung Members، ارتباط نزدیکی با کاربران دستگاه‌های گلکسی داشته باشد و مشکلات آنها را در سریع‌ترین زمان ممکن برطرف کند. این اپلیکیشن از امروز در فروشگاه اپلیکیشن‌های گلکسی قرار گرفته و در کشورهای منتخب مانند چین، اسپانیا، روسیه، برزیل و امارات، روی گوشی‌های گلکسی اس 7 و اس7 اج به صورت پیش‌فرض نصب می‌شود.

نه تنها امکان برقراری ارتباط و مکالمه لحظه‌ای میان کاربران و متخصصان سامسونگ وجود دارد، بلکه می‌توان از انجمن کاربران وفادار دستگاه‌های گلکسی در سراسر دنیا استفاده کرد. ضمن اینکه یک بخش عیب‌یابی برای انجام تست‌های مختلف روی دستگاه در نظر گرفته شده تا از هر نظر عملکرد بی‌نقص آن بررسی شود.

اگر در تست عیب‌یابی مشکلی را تشخیص دهد، اپلیکیشن سامسونگ ممبرز به صورت خودکار جلسه‌ی ارتباطی به نام Smart Tutor را برای راهنمایی کاربر آغاز می‌کند. در این حالت کاربران به صورت زنده با متخصصان خدمات پس از فروش صحبت می‌کنند تا بعد از شناسایی مشکل بتوان خطاها را به صورت فنی برطرف کرد. ضمن اینکه متخصصان می‌توانند از راه دور کنترل دستگاه مورد نظر را در اختیار گرفته و اقدامات لازم برای برطرف شدن مشکلات را انجام دهند.

به نظر شما این اپلیکیشن برای کاربران ایرانی منتشر خواهد شد؟

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات