ایلان ماسک معمولا شب ها در کیسه خوابی واقع در انتهای خط تولید مدل ایکس می خوابد
بدون شک باید ایلان ماسک را یکی ثروتمندترین و تاثیرگذارترین افراد نه در دنیای فناوری، بلکه در کل تاریخ بشر خواند. وی تملک کمپانیهایی نظیر تسلا و اسپیس ایکس را در اختیار داشته و عضو هیئت مدیرهی کمپانی سولارسیتی نیز هست. اقدامات وی در حوزهی فناوری و آیندهی بشر به اندازهی گسترده و پیچیده است که به جرات میتوان شماری از آنها را خارج از عهدهی بسیاری از کشورهای جهان خواند. با وجود رهبری چنین مجموعهای، شاید اطلاع از محل خواب این فرد بسیار جالب توجه باشد. براساس اطلاعاتی که توسط خود ماسک منتشر شده، دفتر کار وی در انتهای خط تولید مدل ایکس تسلا قرار دارد و محل خواب وی نیز در همان نزدیکی و در مجاورت اتاق کنفرانس است. ایلان ماسک در جریان کنفرانس ارائهی گزارش مالی تسلا از این موضوع پرده برداشت که شبها در یک کیسه خواب در مجاورت اتاق کنفرانس استراحت میکند.
ماسک در این خصوص گفت:
من شخصا زمان زیادی را در خط تولید سپری میکنم. میز کار من در انتهای خط تولید مدل ایکس تسلا قرار دارد. من یک کیسه خواب در اتاق کنفرانس دارم که در کنار خط تولید واقع شده و معمولا شبها با استفاده از این کیسه خواب و در انتهای خط تولید به خواب میروم.
مدل ایکس تسلا را باید یکی از مهمترین خودروهایی خواند که در طول چند سال اخیر توسط تسلا راهی بازار شده است. این خودرو از ابتدای عرضه به بازار با مشکلاتی همراه بوده که از اینرو کمپانی تسلا را مجبور به فراخوانی مدلهای عرضه شده برای رفع اشکال کرده است. تسلا برای حل مشکل ردیف سوم صندلیها، بسیاری از مدل ایکسهای عرضه شده را فراخوانی کرده است. همچنین شماری از خریداران، مشکلاتی را در رابطه درهای موسوم به فالکون وینگ این خودرو گزارش کردهاند.
چند ماه پیش، تسلا اعلام کرد که تیراژ تولید مدل ایکسهای خود را کاهش میدهد تا از کیفیت بالای محصولاتی که روانهی بازار میشود، اطمینان حاصل کند. حتی گزارشهایی نیز منتشر شد که نشان از راندن مدل ایکسهای خارج شده از خط تولید، توسط خود ایلان ماسک داشت. تسلا اخیر دو تن از متخصصان خود را نیز در بخش تولید از دست داده که از این رو فائق آمدن بر مشکلات این خودروساز در مسیر تولید مدل ایکس را بیش از پیش پیچیدهتر کرده است.
بدون شک ماسک در نظر دارد تا خودروهای خود را با بهترین کیفیت ممکن روانهی بازار کند، اما شماری اضافه کردن ویژگیها و قابلیتهای پیچیده و غیرضروری را در مدل ایکس بسیار جاه طلبانه میخوانند. پس از رونمایی از مدل ۳، تسلا کار سختی پیش رو دارد، چراکه تقاضای بالای بازار برای این خودرو، باعث شده تا پیش بینیها برای عرضهی نیم میلیون خودرو توسط تسلا که انتظار می رفت در سال ۲۰۲۰ اتفاق بیافتد، به سال ۲۰۱۸ انتقال پیدا کرده است.
نظر شما در این خصوص چیست؟
نظرات