تنها ۹ درصد از کاربران گوگل پلاس فعال هستند

جمعه ۳ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
گوگل سرمایه‌گذاری بزرگی بر روی شبکه‌اجتماعی گوگل پلاس کرد. اما شواهد نشان می‌دهند که این ابرکمپانی اینترنتی در چندمین تلاش خود برای راه‌اندازی یک شبکه‌ی اجتماعی باز هم با شکست روبرو شده است.
تبلیغات

براساس اطلاعات ارائه شده توسط یک موسسه‌ی آماری، تنها ۹ درصد از کاربران گوگل پلاس فعال هستند. گزارش شده که از میان ۲.۲ میلیارد کاربری که در این شبکه‌ی اجتماعی ثبت شده‌اند، تنها ۹ درصد آن‌ها پست ارسال می‌کنند یا در آن فعالیت دارند.

google-plus-graph

به آمار و ارقام ارائه شده نگاهی بیندازید تا بیشتر به شکست گوگل در این زمینه پی ببرید:

  • از ۲.۲ میلیارد کاربر گوگل پلاس فقط ۹ درصد پست ارسال می‌کنند
  • ۳۷ درصد از پروفایل‌های این شبکه‌ی اجتماعی تنها بر روی ویدیوهای یوتیوب نظر می‌گذارند و فقط ۸ درصد آن‌ها تصویر پروفایل خود را تغییر داده‌اند
  • تنها ۶ درصد از این کاربران در سال ۲۰۱۵ فعالیت داشته‌اند
  • نیمی از کاربران فعال گوگل پلاس در سال ۲۰۱۵ تنها در یوتیوب پست ارسال کرده‌اند و در واقع هیچ فعالیت مستقیمی در این شبکه‌ی اجتماعی ندارند
  • تنها ۰.۲ از کل پروفایل‌های گوگل پلاس پست عمومی ارسال کرده‌اند

گوگل پلاس اولین تلاش گوگل برای ورود به حوزه‌ی شبکه‌های اجتماعی نیست. پیش از این نیز گوگل با شبکه‌های اجتماعی همچون اورکات و Latitude نیز شکست را تجربه کرده بود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات