مدیرعامل رایتل: با افزایش مشترکان، کیفیت سرویس ها افزایش و قیمت ها مناسب تر می شود
به گفتهی مدیرعامل رایتل، در طول سال جاری تعداد مشترکان رایتل به ۷.۵ میلیون نفر میرسد و این تعداد روزانه 52 ترابیت ترافیک مصرف میکنند که نشان دهنده اقبال مردم به حوزه دیتا است. بنابراین لازم است کیفیت سرویسها افزایش و قیمتها کاهش یابد.
تبلیغات
سیدمجیدصدری با اشاره به افزایش تعداد مشترکان رایتل و نیز بالا رفتن میزان مصرف دیتا، گفت:
ما نیز به عنوان اپراتور باید کیفیت سرویسها را افزایش دهیم و قیمتها را مناسب کنیم تا دیتا در سبد خانواده جا بگیرد.
وی اعلام کرد:
اپراتور سوم تلفن همراه هماکنون 3.5 میلیون مشترک دارد که 80 درصد آنها مشترک دیتا هستند و تلاش برای رسیدن به 7.5 میلیون سیم کارت فعال در سال 94 در دستور کار است.
مدیرعامل رایتل اضافه کرد:
اولویت برنامههای رایتل در سال 94 راهاندازی سرویسهای ارزش افزوده بر بستر ترافیک داخلی است همچنان که در سال 93 نیز 90 درصد پرتالهای ارزش افزوده که توسط رایتل راهاندازی شد بر بسته ترافیک داخلی و بدون وابستگی به اینترنت بوده است.
وی تجربه همکاری با جشنواره فجر 33 را برای راتیل موفق ارزیابی کرد و گفت:
از طریق این پرتال دسترسی مردم به محتوای تصویری جشنوارههای سی و دوم و سی و سوم فیلم فجر با هزینه کم فراهم شد.
صدری تصریح کرد:
مشترکان اپراتور سوم تلفن همراه روزانه 52 ترابیت ترافیک مصرف میکنند که نشان دهنده اقبال مردم به حوزه دیتا است؛ بنابراین لازم است ما نیز به عنوان اپراتور کیفیت سرویسها را افزایش دهیم و قیمتها را مناسب کنیم تا در سبد خانواده جا بگیرد.
داغترین مطالب روز