نیمی از خریداران مک در فصل دوم ۲۰۲۲، مشتریان جدید بوده‌اند

جمعه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
در گزارش‌ مالی سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ اپل اعلام شد که نیمی از مشتریانی که در این بازه‌ی زمانی مک را خریداری کرده‌اند، کاربران جدید هستند.
تبلیغات

اپل از زمان عرضه‌ی اولین مک‌های مجهز به تراشه‌های اختصاصی خود در سال ۲۰۲۰ همچنان شاهد رشد درخورتوجهی در فروش این محصول بوده است. درآمد اپل از فروش مک در سه‌ماهه‌ی دوم ۲۰۲۲ به ۱۰٫۴ میلیارد دلار رسیده که در مقایسه با سه‌ماهه‌ی سال گذشته ۹٫۱ میلیارد دلار افزایش یافته است.

به گزارش MacRumors لوکا ماستری، مدیر مالی اپل، در جریان گزارش درآمد این شرکت برای سه‌ماهه‌ی مالی دوم ۲۰۲۲ گفت که این شرکت در حال تقویت‌های پایه‌های اساسی خود است. وی اعلام کرد در این بازه‌ی زمانی نیمی از مشتریانی که مک خریداری کرده‌اند در واقع دستگاه قدیمی خود را ارتقا داده‌اند و نیمی دیگر از این خریداران، مشتریان جدید بوده‌اند که برای اولین‌بار مک خریداری کرده‌اند.

macstudiovsmacminivsmacpro

اپل با وجود مواجه شدن با محدودیت‌های زنجیره‌ی تأمین‌کنندگان خود، شاهد رشد درخورتوجهی در فروش مک بوده است. این شرکت در ارائه‌ی به‌موقع برخی از مدل‌های رده‌بالای مک‌بوک پرو خود با مشکل مواجه بوده است و برخی از خریداران نیز تأخیرهای درخورتوجهی در دریافت محصولات موردنظر خود تجربه کردند.

اپل به‌تازگی مک استودیو را با تراشه‌های M1 Max و M1 Ultra معرفی کرده است. M1 Ultra درحال‌حاضر قدرتمندترین تراشه سیلیکونی اپل تا به‌امروز است و دوبرابر M1 Max قدرت دارد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات