افشای تصاویر محصولات سامسونگ پیش از گلکسی آنپکد همچنان ادامه دارد

سه‌شنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۰
مطالعه 4 دقیقه
گلکسی آنپکد سامسونگ
چند روز پس از افشای تصاویر دو گوشی گلکسی Z Fold 5 و Z Flip 5، وقت آن است تا تمام محصولاتی را که در رویداد سامسونگ معرفی می‌شوند در کنار یکدیگر ببینیم.
تبلیغات

چیزی تا رویداد گلکسی آنپکد سامسونگ که در آن شاهد رونمایی محصولات مهمی خواهیم بود باقی نمانده است و طبیعی است که هرچه به رویداد نزدیک‌تر می‌شویم حجم اطلاعات افشایی از محصولاتی که منتظر رونمایی از آن‌ها هستیم افزایش یابد. حال تنها چند روز پس از منتشر شدن تصاویر تبلیغاتی گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵ نوبت به آن رسیده که این محصولات را در تصاویر تبلیغاتی‌ به همراه گلکسی واچ ۶ و گلکسی tab S9 Ultra ببینیم.

تصویر تبلیغاتی گلکسی Z Flip 5
تصویر فاش شده از گلکسی زد فولد ۵ در رنگ آبی

تصاویر افشاشده از طرف منابع مختلفی منتشر شده‌اند که یکی از آن‌ها، افشاگری معروف به نام ایوان بلس (EvanBlass) است. این تصاویر که در توییتر منتشر شده‌اند، به ما دید تقریبا کاملی از محصولات مختلفی که در این رویداد معرفی خواهند شد، می‌دهند.

در یکی از این تصاویر فاش‌شده می‌توانیم تصویر چند دستگاه سامسونگ از جمله گلکسی زد فلیپ ۵، گلکسی واچ ۶ با بند نعنایی و گلکسی  tab S9 Ultra به همراه قلم Spen در کنار گلکسی بادز سفید رنگ را که به احتمال زیاد نسل سوم از این ایرباد خواهد بود، ببینیم. در تصویری که پیش‌تر از سری گلکسی tab S9 فاش شده بود، به وضوح قابل‌تشخیص بود که شاهد مقاومت این دستگاه‌ها در برابر پاشش آب خواهیم بود.

تصویر فاش شده از گلکسی زد فلیپ ۵ درکنار گلکسی واچ ۶ و گلکسی تب اس ۹
رندر فاش شده گلکسی تب S9 سامسونگ

در این تصاویر همچنین می‌توان صفحه نمایش خارجی بزرگ‌تر گلکسی زد فلیپ ۵ را نسب به گلکسی زد فلیپ ۴ دید که شایعات پیشین را مبنی بر افزایش اندازه‌ی نمایشگر خارجی، تأیید می‌کند. بر اساس شایعات گلکسی Z Flip 5 با صفحه نمایش خارجی ۳٫۴ اینچی عرضه خواهد شد که نسبت به صفحه نمایش ۱٫۹ اینچی نسل گذشته بهبود قابل توجهی داشته است. علاوه بر صفحه نمایش جدید همچنین انتظار می‌رود که سامسونگ در این گوشی از طراحی جدیدی برای لولای این گوشی استفاده کند که منجر به کاهش فرورفتگی وسط نمایشگر شود.

تصویر فاش شده از گلکسی زد فولد ۵ و زد فلیپ ۵
تصویر فاش شده از گلکسی زد فلیپ ۵

تصاویر تبلیغاتی سری گلکسی واچ ۶، نسبت به بقیه‌ی محصولاتی که منتظر معرفی آن ها در مراسم آنپکد هستیم، دیرتر منتشر شدند. در تصاویر منتشرشده می‌توان گلکسی واچ ۶ را در دو رنگ مشکی و نقره‌ای دید که با بند‌های رنگی مختلفی از جمله سفید، زرد، یاسی، نعنایی و خاکستری برای فروش دردسترس خواهد بود. علاوه‌براین، در تصاویر منتشرشده از نسخه‌ی گران‌تر گلکسی واچ سری ۶ می‌توان دید که گویا سامسونگ امسال از عرضه‌ی مدل گلکسی واچ ۶ پرو منصرف شده است و تصمیم به عرضه‌ی مدل کلاسیک این ساعت با حاشیه‌ی چرخان گرفته است؛ همچنین می‌‌توان انتظار داشت این ساعت نیز با بند‌های مخصوصی عرضه شود.

تصویر فاش شده از گلکسی واچ ۶ با رنگ‌های مختلف
تصویر فاش شده از گلکسی واچ ۶ کلاسیک با بند چرمی

تصاویر فاش‌شده از محصولات جدید، فعلاً اطلاعاتی در مورد مشخصات یا قیمت این دستگاه‌ها با ما به اشتراک نمی‌گذارند؛ البته احتمال دارد تا روز رونمایی اطلاعات بیشتری از این دستگاه‌ها منتشر شود.

این شرکت تصمیم دارد محصولات خود را ماه آینده در تاریخ ۲۶ یا ۲۷ جولای (۵ یا ۶ تیر) در مراسم گلکسی آنپکد که در شهر سئول کره‌ جنوبی برگزار می‌شود، معرفی کند. 

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات