تماشا کنید: برش فریم آیفون ۱۵ پرو مکس، ترکیب آلومینیوم و تیتانیومی آن را نشان می‌دهد

دوشنبه ۳ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۴
مطالعه 1 دقیقه
بریدن فریم تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو مکس توسط JerryRigEverything
JerryRigEverything، یوتیوبر نام‌آشنا، این بار فریم تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو مکس را برای بررسی مقدار آلومینیم به‌کاررفته در آن متلاشی می‌کند.
تبلیغات

یوتیوبر زک در کانال محبوب JerryRigEverything آزمایش دوام آیفون ۱۵ پرو مکس در برابر فشار برای خم شدن را نشان داد که پرچمدار کوپرتینویی‌ها از این آزمایش سربلند بیرون نیامد. اپل در مراسم معرفی آیفون‌های سری ۱۵ اعلام کرد که آلومینیوم به‌کاررفته در فریم دور سری پرو این گوشی‌ها به تیتانیوم درجه ۵ متصل شده است.

یوتیوبر زک هنگام باز کردن پیچ‌های آیفون ۱۵ پرو مکس به سخت‌تر شدن تعمیر این گوشی ۱٫۱۹۹ دلاری انتقاد کرد. بعد از جدا کردن اجزای داخلی گوشی، فریم تیتانیومی آن را به‌کمک یک سنگ جت که ابزاری برای برش سنگ و فلز است، برش داد.

بعد از برش فریم دور آیفون ۱۵ پرو مکس توسط زک، متوجه دو رنگ شدن فلز می‌شویم که آلومینیم نقره‌ای رنگ آن به چشم می‌خورد. با توجه به اندازه‌گیری‌ای که این یوتیوبر انجام داد، ضخامت تیتانیوم به‌کار رفته در این گوشی، یک میلی متر است.

زک در این ویدئو، اپل را برای پیوند تیتانیوم و آلومینیم تحسین کرده است و به‌ گفته او پیوند این دو فلز کار آسانی نیست. با توجه به قیمت آیفون ۱۵ پرو مکس و برای جلوگیری از خسارت‌های ناشی از وارد شدن ضربه به گوشی، توصیه می‌شود از قاب‌های مطمئن استفاده کنید.

ویدئوی زیر، برش فریم تیتانیومی آیفون ۱۵ پرو مکس برای بررسی مقدار آلومینیم به‌کار‌رفته در فریم آن را نشان می‌دهد:

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات