ایلان ماسک شایعه حضور در دولت بعدی آمریکا را رد کرد

جمعه ۱۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
ایلان ماسک / Elon Musk با کت شلوار و اسکورت مامور
ایلان ماسک ادعاهای برخی رسانه‌ها را درباره‌ی احتمال حضورش در دولت بعدی ایالات متحده رد کرد.
تبلیغات

طبق برخی گزارش‌ها، دونالد ترامپ قصد دارد درصورت پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوی آمریکا، ایلان ماسک را به‌عنوان مشاور سیاسی خود وارد کاخ سفید کند؛ اما حالا میلیاردر معروف این موضوع را رد کرده است.

ماسک در واکنش به گزارش وال‌استریت ژورنال مبنی‌بر اینکه ترامپ از او به‌عنوان مشاور سیاسی استفاده خواهد کرد با انتشار پستی در ایکس نوشت: «هیچ بحثی درمورد نقش من در دولت ترامپ انجام نشده است.»

ماسک می‌گوید که از نامزدهای ریاست‌جمهوری ایالات‌متحده حمایت مالی نخواهد کرد. البته حمایت از نامزدهای ریاست‌جمهوری آمریکا فقط به موارد مالی محدود نمی‌شود و در مقاله‌ی وال‌استریت ژورنال اشاره شده بود ماسک قصد دارد با همراه‌کردن برخی مدیران ارشد شرکت‌های بزرگ فناوری، از ترامپ حمایت کند؛ موضوعی که میلیاردر معروف درمورد آن توضیحی نداده است.

به‌گفته‌ی بلومبرگ ایلان ماسک درمورد درمورد سیاست ارزهای دیجیتال به ترامپ مشاوره داده است، اما مدیرعامل ایکس با رد ادعای مذکور گفت: «مطمئناً من هرگز درباره‌ی کریپتو با ترامپ صحبت نکرده‌ام، اگرچه عموماً طرفدار چیزهایی هستم که قدرت را از دولت به مردم منتقل می‌کند و این کاری است که رمزارزها می‌توانند انجام دهند.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات