پلی‌استور به‌زودی امتیاز اپ‌ها را به تفکیک نوع دستگاه نشان می‌دهد

دوشنبه ۱۸ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
فروشگاه گوگل پلی روی گوشی دردست
گوگل‌پلی با نمایش امتیاز اپلیکیشن‌ها براساس نوع دستگاه‌ها، کار را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید، گوگل پلی‌استور درحال‌حاضر از فرم‌فکتورهای مختلفی برای نمایش اطلاعات اپلیکیشن‌ها پشتیبانی می‌کند. این فروشگاه برای تبلت‌ها و کروم‌بوک‌ها آیکون‌های مخصوصی دارد و حتی امکان مشاهده‌ی امتیاز جداگانه‌ی اپلیکیشن‌ها را برای هرکدام از این دستگاه‌ها ارائه می‌دهد. حالا به‌نظر می‌رسد گوگل قصد دارد تغییر کوچک اما کاربردی دیگری در سیستم نمایش امتیاز اپلیکیشن‌های منتشرشده در اپ‌استور اعمال کند.

طبق اعلام وب‌سایت AndroidAuthority، بررسی نسخه‌ی ۳۴-۴۱٫۷٫۱۶ پلی‌استور نشان می‌دهد روش راحت‌تری برای مشاهده‌ی امتیاز اپلیکیشن‌ها بر اساس نوع دستگاه به این فروشگاه اضافه شده است.

نمایش امتیاز اپلیکیشن در اپ استور براساس نوع دستگاه
نمایش امتیاز اپلیکیشن در اپ استور براساس نوع دستگاه

درحال‌حاضر فهرست اپلیکیشن‌های اپ‌استور، بخشی برای نمایش سازگاری با انواع دستگاه‌ها مثل گوشی، کروم‌بوک و تبلت دارد. کاربران با ضربه‌زدن روی یکی از این بخش‌ها می‌توانند امتیاز برنامه‌ی موردنظرشان را برای دستگاه خاص ببینند، اما با تغییر جدید، دیگر نیازی به ضربه‌زدن نیست و رتبه‌بندی به‌طور مستقیم نمایش می‌یابد.

نمایش امتیاز اپلیکیشن‌های اپ‌استور براساس نوع دستگاه، تغییر کوچک اما کاربردی‌ای است که باعث صرفه‌جویی در زمان کاربران می‌شود؛ بنابراین، امیدواریم این قابلیت هرچه زودتر دردسترس عموم قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات