پوشش زنده زومیت از رویداد تابستانی گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ به همراه جایزه [تمام شد]

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
پوشش زنده زومیت از رویداد آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ
رویداد تابستانی گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ به معرفی محصولات جذابی همچون گلکسی زد فولد ۶، گلکسی زد فلیپ ۶، گلکسی رینگ و گلکسی واچ اولترا اختصاص دارد.
تبلیغات

با فرارسیدن فصل تابستان، بازار گوشی‌های تاشدنی هم گرمای بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند و می‌دانیم که باید منتظر معرفی نمایندگان سامسونگ، یعنی گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ باشیم. در حالی که زمان زیادی به برگزاری رویداد رسمی سامسونگ، یعنی «آنپکد» نمانده است، خوشحالیم به اطلاعتان برسانیم که مثل همیشه، این رویداد را به‌صورت زنده در زومیت پوشش خواهیم داد و برای کسانی که ما را در این رویداد همراهی می‌کنند نیز جوایز جذابی در نظر گرفته‌ایم.

در رویداد آنپکد پیش رو، علاوه‌بر گلکسی زد فلیپ ۶ و گلکسی زد فولد ۶، قرار است با محصولات جذاب دیگری هم آشنا شویم. اولین نسل ساعت هوشمند جدید سامسونگ با نام گلکسی واچ اولترا، با هدف شاخ‌وشانه کشیدن برای اپل واچ اولترا معرفی خواهد شد و حلقه‌ی هوشمند سامسونگ یا همان گلکسی رینگ را که مدت‌ها برای دیدنش انتظار کشیده‌ایم، ملاقات خواهیم کرد. ضمناً بادزهای نسل ۳ سامسونگ که به‌نظر می‌رسد دستخوش تغییرات زیادی شده‌اند، ستاره‌ی دیگر رویداد آنپکد تابستانی سامسونگ خواهند بود.

بیمه موبایل ازکی

پوشش زنده‌ی زومیت از رویداد تابستانی آنپکد که توسط ازکی حمایت می‌شود، از ساعت ۱۵:۳۰ روز چهارشنبه ۲۰ تیر آغاز خواهد شد. شما همراهان همیشگی، می‌توانید رویداد را از طریق سایت، یوتیوب، آپارات و اینستاگرام زومیت دنبال کنید و برنده‌ی جایزه شوید.

کاربرانی که در زمان برگزاری رویداد با کامنت‌هایشان زیر همین مطلب همراهی‌مان می‌کنند، در قرعه‌کشی یک دستگاه گوشی گلکسی S23 FE شرکت داده خواهند شد.

در صورتی که بعد از برگزاری رویداد، سری به یوتیوب زومیت بزنید، کانال ما را سابسکرایب کنید و زیر ویدیو جمع‌بندی رویداد برایمان کامنت بگذارید، وارد قرعه‌کشی سه دستگاه گلکسی بادز FE خواهید شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات