اپل تیزر مرموزی برای فصل دوم سریال Severance منتشر کرد

چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۵
مطالعه 1 دقیقه
پوستر سریال Severance
تیزر کوتاه اپل از فصل دوم سریال پرطرفدار Severance، با کد مورس پیام رمزآلودی را مخابره می‌کند.
تبلیغات

طرفداران سریال تحسین‌شده‌ی Severance محصول Apple TV Plus از مدت‌ها قبل منتظر اخبار فصل دوم این اثر هستند و به‌نظر می‌رسد اپل به زودی آن‌ها را خوشحال خواهد کرد.

تیزر کوتاه فصل دوم Severance راهرویی کم‌نور با چراغ قرمز چشمک‌زن را به تصویر می‌کشد. با کمی دقت متوجه می‌شویم این چراغ درحال ارسال پیامی با کد مورس است که به‌نظر می‌رسد کلمه‌ی Tomorrow را مخابره می‌کند و از آنجا که این تیزر روز گذشته منتشر شده است، باید دید امروز چه اطلاعاتی از سریال دردسترس قرار خواهد گرفت.

بازیگران سریال Severance ازجمله آدام اسکات با پست‌هایی رمزآلود به رویدادی قریب‌الوقوع اشاره کرده‌اند. مجموع این نشانه‌ها حاکی از آن است که به‌زودی شاهد انتشار خبری مهم درمورد تاریخ پخش فصل دوم این سریال خواهیم بود.

باتوجه‌به اینکه فیلم‌برداری فصل دوم Severance در ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳) به پایان رسیده است، بعید به‌نظر می‌رسد امروز برای پخش آماده باشد. اپل احتمالاً قصد دارد با انتشار تیزر مذکور، زمینه‌را برای معرفی اولین تریلر فصل دوم و احتمالاً تاریخ پخش آن فراهم کند.

سریال Severance با فضاسازی رمزآلود محیط کار و کارمندانی که با تفکیک شخصیت‌های درونی بیرونی موافقت می‌کنند، به یکی از پربحث‌ترین عناوین سرویس Apple TV Plus تبدیل شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات