سریال Silo اپل ششم مرداد به کامیک‌کان می‌رود؛ تاریخ پخش فصل دوم مشخص می‌شود؟

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
سریال سایلو - Silo Series
سریال محبوب Silo اپل در کامیک‌کان حضور خواهد داشت و تاریخ انتشار فصل دوم آن احتمالاً اعلام خواهد شد.
تبلیغات

در چند هفته‌ی اخیر اخبار هیجان‌انگیزی از Apple TV Plus منتشر شد. اولین بلاک‌باستر تابستانی این سرویس یعنی فیلم F1 با تریلر اولیه‌ی خود معرفی شد؛ Sunny به بهترین سریال نقدوبررسی‌شده‌ی سال ۲۰۲۴ در Apple TV Plus و Fancy Dance به بهترین فیلم نقدوبررسی‌شده‌ی این سرویس تبدیل شد؛ در نهایت، تاریخ اکران فصل چهارم سریال تحسین‌شده‌ی Slow Horses اعلام شد و فصل دوم Severance نیز همین مسیر را دنبال کرد و اکنون نوبت به سریال Silo رسیده است.

طبق اعلام اپل، سریال محبوب Silo اواخر این ماه به کامیک‌کان می‌آید و انتظار می‌رود تاریخ انتشار فصل دوم آن در رویداد مذکور اعلام شود.

سرویس Apple TV Plus در روز شنبه ۲۷ جولای (۶ مرداد ۱۴۰۳) نشستی با حضور بازیگران اصلی Silo یعنی ربکا فرگوسن و کامن، به همراه گراهام یوست، خالق و سرپرست نویسندگان سریال در کامیک‌کان برگزار خواهد کرد.

به‌نظر می‌رسد که بخش گفتگوی نشست عوامل سریال Silo، حداقل تا حدی روی فصل دوم تمرکز داشته باشد. کریس مک‌فیرسون از وب‌سایت Collider درمورد فصل جدید Silo می‌گوید: «انتظار داریم در این نشست نگاه اولیه‌ای به فصل دوم بسیار مورد انتظار Silo ارائه شود. شرکت‌کنندگان همچنین می‌توانند انتظار حضور مهمانان ویژه و غافلگیرکننده را داشته باشند.»

مدتی پیش، اخباری مبنی‌بر برنامه‌ریزی برای ساخت مجموعاً چهار فصل از Silo و اتمام فیلم‌برداری فصل دوم به گوش رسید. اپل در WWDC ماه گذشته، در ویدیوی تبلیغاتی مجموعه‌ سریال‌های خود، به فصل جدید Silo اشاره کرد که شور و شوق طرفداران سریال را برای تاریخ انتشار فصل دوم آن برانگیخته است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات