اپل با رکوردشکنی سریال «Presumed Innocent»، آن را برای فصل دوم تمدید کرد

شنبه ۲۳ تیر ۱۴۰۳ - ۱۹:۵۰
مطالعه 1 دقیقه
پوستر سریال  Presumed Innocent با تصویری از جیک جیلنهال از نیم‌رخ
با وجود مینی‌سریال بودن، موفقیت Presumed Innocent باعث شده است تا اپل آن را برای دومین فصل تمدید کند.
تبلیغات

اپل تی‌وی‌پلاس، سرویس استریم فیلم و سریال اپل، امروز اعلام کرد که مینی سریال Presumed Innocent را برای دومین فصل تمدید کرده است.

نخستین فصل Presumed Innocent که بر‌اساس رمان محبوبی با همین نام ساخته شده و با بازی جیک جیلنهال در حال پخش است، با پخش قسمت هشتم و پایانی خود در ۲۴ جولای (۳ مرداد) به‌پایان می‌رسد.

هرچند سریال مذکور در ابتدا فقط به‌عنوان مینی‌سریال ساخته شده بود، با تمام معیارهای ملموس و ناملموس، به موفقیتی بزرگ برای سرویس استریم غول کوپرتینویی تبدیل شده است؛ بنابراین، علاقه‌ی اپل به ادامه‌ی این فرانچایز تعجب‌آور نیست.

اپل با ارسال بیانیه‌ای برای ورایتی، Presumed Innocent را پربیننده‌ترین سریال درام خود تا‌به‌امروز توصیف کرد. این شرکت همچنان از ارائه‌ی آمار و ارقام دقیق برای اثبات ادعاهای خود خودداری می‌کند.

در فصل دوم، پرونده‌ای کاملاً جدید و ظاهراً جدا از روایت فصل اول، بررسی خواهد شد. دیوید ای. کلی و جی.جی. آبرامز همچنان به‌عنوان تهیه‌کنندگان اجرایی باقی خواهند ماند. هنوز بازگشت جیلنهال برای فصل دوم مشخص نیست.

رمان Presumed Innocent از اسکات تارو پیش‌از‌این به‌صورت فیلمی با بازی هریسون فورد اقتباس شده بود. بینندگان سریال منتظرند ببینند آیا اقتباس سریالی نیز به پایان فیلم وفادار خواهد ماند یا نه.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات