تعدادی از سریال‌های انیمه نتفلیکس از جمله فصل دوم آرکین به‌دلیل ضعف امنیتی لو رفت

شنبه ۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۱
مطالعه 1 دقیقه
اسکرین شات انیمه ارکین | Aracne
به‌دلیل باگ امنیتی نتفلیکس، اسکرین‌شات و کلیپ و حتی اپیزودهای کامل برخی سریال‌های انیمه ازجمله Arcane لو رفته است.
تبلیغات

چند سریال انیمه‌ی نتفلیکس که هنوز پخش نشده‌اند، ازجمله فصل دوم Arcane و Terminator Zero، در شبکه‌ی اجتماعی ایکس و 4Chan فاش شدند. طبق گزارش IGN، نتفلیکس امروز این افشاگری‌ها را تأیید کرده است.

سابرینا فیلیپس، سخن‌گوی نتفلیکس می‌گوید: «یکی از شرکای ما به‌خطر افتاده و متأسفانه بخش‌هایی از برخی سریال‌های ما به‌صورت آنلاین لو رفته است. تیم ما سعی می‌کند تا آن‌ها را از اینترنت حذف کند.»

‌انیمه‌ی Arcane نتفلیکس با فصل دوم و پایانی خود در نوامبر امسال (آبان و آذر ۱۴۰۳) به‌پایان خواهد رسید و Terminator Zero نیز از ۲۹ آگوست (۸ شهریور ۱۴۰۳) در این پلتفرم پخش خواهد شد.

لورفتن این سریال‌ها در هفته‌ی جاری با نمایش اسکرین‌شات‌ها و کلیپ‌ها و قسمت‌های کامل از چندین مجموعه انیمه‌ی آینده‌ی نتفلیکس مثل Dandadan و Ranma و Mononoke the Movie آغاز شد.

در همین حال، اولین قسمت از فصل سوم Re: Zero نیز در فضای آنلاین فاش شد. علاوه‌بر انیمه‌ها، انواع دیگری از محتوای نتفلیکس ازجمله فصل سوم Heartstopper و Jentry Chau vs. The Underworld و Spellbound فاش شده‌اند.

منظور نتفلیکس از شریک تجاری که به‌خطر افتاده، شرکت Iyuno است که خدمات زیرنویس و دوبله‌ی فیلم و سریال ارائه می‌دهد. Iyuno روز جمعه در وب‌سایت خود بیانیه‌ای درباره‌ی نقض امنیتی منتشر کرد که شامل دسترسی غیرمجاز به محتوای محرمانه بود.

هفته‌ی گذشته، صحنه‌هایی از فصل دوم سریال خاندان اژدهای HBO Max نیز در فضای اینترنت لو رفت و وارنر برادرز دیسکاوری این موضوع را به انتشار غیرعمدی یکی از توزیع‌کنندگان بین‌المللی نسبت داد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات