کاربران یوتیوب بیش‌ از ۴۰ میلیارد دقیقه محتوای المپیک تماشا کرده‌اند

شنبه ۱۰ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۱:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
المپیک ۲۰۲۴ پاریس با دکمه یوتیوب
آمار یوتیوب نشان می‌دهد بسیاری از کاربران برای تماشای محتوای مرتبط با المپیک ۲۰۲۴ پاریس، از این پلتفرم استفاده کرده‌اند.
تبلیغات

المپیک امسال واقعاً تماشایی بود. در واقع این مسابقات به اندازه‌ای مخاطب جذب کرد که به پربیننده‌ترین المپیک استریم‌شده در تاریخ تبدیل شد. شاید برایتان سؤال باشد که کاربران سرتاسر جهان چه مدت زمانی را صرف تماشای این رویداد کرده‌اند. تقریباً دو هفته از پایان بازی‌ها می‌گذرد و اکنون یوتیوب آمار بازدید خود را به اشتراک گذاشته است.

یوتیوب در پستی وبلاگی اعلام کرد مردم تا چه مدت با علاقه‌‌ی زیاد، بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس را تماشا کرده‌اند و این آمار واقعاً نجومی به‌نظر می‌رسد. بر اساس اعلام یوتیوب، کاربران بیش‌ از ۴۰ میلیارد دقیقه ( بیش‌ از ۶۵۰ میلیون ساعت) صرف تماشای محتوای المپیک در این پلتفرم کرده‌اند.

طبق اعلام یوتیوب، محتوای المپیک بیش‌ از ۱۲ میلیارد بازدید در این پلتفرم به‌دست آورده است که حدود ۸۵۰ میلیون نفر از آن‌ها بازدیدکننده‌ی منحصربه‌فرد بوده‌اند.

کاربران یوتیوب ازطریق تلویزیون بیش‌ از ۱۸ میلیارد دقیقه صرف تماشای محتوای المپیک ۲۰۲۴ کرده‌اند و ۳۵ درصد از زمان تماشای این محتوا در اتاق نشیمن اتفاق افتاده است. نسخه‌ی تلویزیون یوتیوب رکورد ۱٫۹ میلیارد بازدید و ۱۸۰ میلیون بازدیدکننده‌ی منحصربه‌فرد را برای محتوای المپیک ۲۰۲۴ ثبت کرد.

آمار ارائه‌شده از طرف یوتیوب درمورد میزان تماشای محتوای المپیک ۲۰۲۴ بسیار چشمگیر به‌نظر می‌رسد، به‌خصوص باتوجه‌به اینکه آمار مذکور تعداد افرادی که مسابقات را ازطریق تلویزیون‌های کابلی یا سرویس Peacock تماشا می‌کردند، در نظر نمی‌گیرد. NBCUniversal می‌گوید که ۳۰٫۶ میلیون بیننده و ۲۳٫۵ میلیارد دقیقه زمان تماشا برای محتوای المپیک امسال ثبت کرده‌؛ بدین‌ترتیب تعداد بینندگان المپیک ۲۰۲۴ پاریس درمقایسه‌با المپیک توکیو حدود ۸۲ درصد رشد داشته است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات