تجهیزات جانبی برند چینی ریورسانگ در بازار ایران عرضه می‌شود

دوشنبه ۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۱
مطالعه 3 دقیقه
محصولات ریورسانگ در بازار ایران
برند چینی ریورسانگ با همکاری شرکت توسعه تجارت تیبا فناور تجهیزات جانبی متعددی از جمله پاوربانک، ساعت هوشمند و حلقه هوشمند را به بازار ایران می‌آورد.
تبلیغات

در مراسم رونمایی از برند ریورسانگ که با حضور فعالان حوزه‌ی تکنولوژی و خبرنگاران، در هتل قلب تهران برگزار شد، شرکای تجاری این برند در ایران و مدیر فروش ریورسانگ، توضیحاتی را در مورد محصولات شرکت و هدفشان از ورود به بازار ایران ارائه کردند. شرکت توسعه تجارت تیبا فناور شریک تجاری ریورسانگ در بازار ایران است و فروشگاه شهر فافا در حال حاضر، عرضه‌کننده‌ی اصلی این برند در بازار ایران به‌حساب می‌آید.

آقای وو وون لی، مدیر فروش برند ریورسانگ در رویداد رونمایی از برند ریورسانگ، توضیحاتی در مورد محصولات شرکت ارائه کرد. آقای لی اشاره کرد که شرکت ریورسانگ سه کارخانه‌ی بزرگ تولید مستقر در کشور چین دارد که مجهز به ۲۶ خط تولید اتوماتیک هستند. به‌گفته‌ی آقای لی، برند ریورسانگ در ۹ کشور دنیا دفتر رسمی دارد که ایران هنوز جزو این کشورها نیست و در تلاش هستند تا دفتر رسمی خودشان در بازار ایران را نیز افتتاح کنند.

آقای لی همچنین اشاره کرد که محصولات ریورسانگ در ۶۰ کشور دنیا به‌فروش می‌رسد و شرکای تجاری معتبری از جمله ودافون و نووا با این برند همکاری می‌کنند. در ادامه، آقای لی به‌صورت مختصر در مورد دسته‌بندی محصولات توضیحاتی را ارائه کرد و گفت که علاوه‌بر تجهیزات جانبی از جمله کابل، پاوربانک، شارژر و استند شارژ، محصولاتی از جمله ساعت‌های هوشمند ورزشی و لوکس و حلقه‌ی هوشمند نیز در سبد کالاهای ریورسانگ قرار دارند که با همکاری شرکای تجاری، در بازار ایران به‌فروش می‌رسند.

بخشی از محصولات ریورسانگ در بازار ایران
نشست خبری معرفی محصولات ریورسانگ در بازار ایران
بخشی از سبد محصولات متنوع ریورسانگ در بازار ایران

پس از پایان صحبت‌های وو وون لی،‌ آقای هادی پروان، کانتری منیجر شرکت ریورسانگ در مورد استراتژی‌های مارکتینگ برند در بازار ایران توضیح داد و اشاره کرد که آن‌ها پیش از لانچ محصولات در ایران، حدود ۶ تا ۹ ماه، روی بازار ایران تحقیق و مطالعه کردند و چند ماهی را هم به مطالعه‌ی نماینده‌ها و شرکت‌های مختلف برای همکاری اختصاص دادند. در نهایت، استان فارس (شهر شیراز) و اصفهان را برای پایلوت انتخاب کردند و حالا می‌توانند محصولاتشان را با اطمینان در بازار پایتخت نیز عرضه کنند. به‌گفته‌ی پروان، خدمات پس‌ازفروش بخش مهمی از خدمات برند ریورسانگ به‌شمار می‌رود که به شرکت Let Me Repair واگذار شده است.

در ادامه‌ی جلسه، آقای بنیامین گلپور، مدیر دفتر ایران Let Me Repair، توضیحاتی را در رابطه با گارانتی محصولات ریورسانگ ارائه کرد. او اشاره کرد که Let Me Repair، روی قطعاتی همچون کابل و شارژر ریورسانگ، گارانتی مادام‌العمر ارائه می‌کند و برخی از محصولات مثل ساعت هوشمند، یک سال گارانتی پلاس، شامل تعویض بدون قید و شرط قطعات در یک سال اول را خواهند داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات