قفل در هوشمند ۲۰۲۴ شیائومی به ۹ روش مختلف باز می‌شود

چهارشنبه ۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۱
مطالعه 3 دقیقه
قفل در هوشمند شیائومی E30
شیائومی از قفل هوشمند E30 رونمایی کرد؛ محصولی که می‌توان از ۹ روش مختلف برای بازکردن آن استفاده کرد.
تبلیغات

شیائومی قفل هوشمند جدید خود را با نام Smart Door Lock E30 رونمایی کرد. این محصول برای اولین‌بار با نصب رایگان در محل و ۳ سال گارانتی به بازار عرضه می‌شود.

با قفل هوشمند E30 شیائومی می‌توانید برای همیشه با کلیدهای سنتی خداحافظی و زندگی راحت‌تری را تجربه کنید. این قفل هوشمند درمجموع با ۹ روش باز می‌شود؛ تشخیص اثرانگشت با هوش مصنوعی، رمزعبور دائمی، رمزعبور یک‌بار مصرف، اتصال به بلوتوث گوشی، کلید فیزیکی اضطراری، کارت NFC، گوشی شیائومی، ساعت هوشمند شیائومی و دستبند هوشمند شیائومی.

قفل در هوشمند شیائومی E30
قفل در هوشمند شیائومی E30

قابلیت تشخیص اثرانگشت قفل هوشمند شیائومی E30 سرعت بسیار بالایی دارد و در ۰٫۵ ثانیه احراز هویت را انجام می‌دهد و ازطرفی دقت تشخیص آن به ۹۰٫۲۹ درصد می‌رسد. این محصول همچنین از فناوری‌های ضدحذف، ضد اهرم و ضدبازشدن بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های امنیتی قفل شیائومی می‌توان به حسگر تشخیص بازشدن ناخواسته اشاره کرد.

امکان کنترل قفل هوشمند شیائومی E30 ازطریق اپلیکیشن Xiaomi Home وجود دارد و به کاربر اجازه می‌دهد در هر زمان و از هر مکانی قفل در را مدیریت کند. به‌گفته‌ی شیائومی، تنوع روش‌های بازکردن این قفل، راحتی استفاده و تجربه‌ی کاربری متنوع‌تری را برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد. این روش‌ها می‌توانند برای سناریوهای گوناگون مناسب باشند و نیازهای افراد را در شرایط مختلف برطرف سازند.

قفل در هوشمند شیائومی E30
Xiaomi

قفل هوشمند شیائومی E30 از سیلندر قفل سطح C و باتری فوق‌العاده بادوام با قابلیت نگه‌داری شارژ تا یک سال بهره می‌برد. به‌هرحال، درصورت اتمام شارژ باتری می‌توان برای تأمین برق اضطراری از پاوربانک‌های Type-C استفاده کرد.

بر اساس اعلام شیائومی، در بدنه‌ی قفل هوشمند E30 سه‌لایه و کلاچ تعبیه شده است. سیلندر سطح C قفل که از ساختار بدنه‌ی آن عبور می‌کند، حتی در صورت تخریب پنل بیرونی با نیروی خارجی، به‌طور مؤثر از بازشدن مستقیم در جلوگیری می‌کند.

علاوه‌بر این، قفل هوشمند شیائومی E30 برای اطلاع‌رسانی به‌موقع درصورت وجود تهدیدات احتمالی از حسگر تشخیص نیمه‌بازماندن در و قابلیت ارسال هشدار بهره می‌برد. زمانی که کاربر در خانه حضور ندارد این امکان وجود دارد که نوتیفیکیشن‌های هشدار را ازطریق اپلیکیشن Xiaomi Home دریافت کند. لازم به ذکر است که این قفل هوشمند علاوه‌بر اپلیکیشن مذکور از پروتکل ارتباطی HyperOS نیز پشتیبانی می‌کند.

قیمت قفل هوشمند شیائومی E30 درحال‌حاضر ۹۹ دلار است و ازطریق پلتفرم Youpin این شرکت به‌فروش می‌رسد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات