اپ گالری One UI 7.0 به قابلیت‌های هوش مصنوعی مشابه گوگل فوتوز مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۴
مطالعه 1 دقیقه
ترفندهای گالری سامسونگ
ظاهراً سامسونگ درحال افزودن قابلیت‌های هوش مصنوعی ازجمله جستجوی پیشرفته به اپلیکیشن گالری گوشی‌های هوشمند گلکسی است.
تبلیغات

به نظر می‌رسد که انتظارها برای دریافت به‌روزرسانی بتای One UI 7.0 کمی طولانی‌تر خواهد شد. درحالی‌که انتظار می‌رفت این آپدیت اواخر جولای (اواسط مرداد ۱۴۰۳) منتشر شود، اما با گذشت دو ماه از آن زمان، هنوز هیچ نشانه‌ای دیده نمی‌شود. اکنون طبق گزارش‌های جدید، گفته می‌شود که سامسونگ قصد دارد با One UI 7.0، قابلیت‌های جستجوی مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به اپلیکیشن پیش‌فرض گالری خود اضافه کند.

پس از افشای لوگوی جدید برای اپلیکیشن گالری پیش‌فرض سامسونگ، به‌نظر می‌رسد که تغییرات این شرکت در این بخش فراتر از تغییر آیکون است. براساس اعلام Ice Universe، اپلیکیشن گالری چندین بهینه‌سازی و بهبود را دریافت خواهد کرد که ازجمله می‌توان به قابلیت جستجوی مبتنی‌بر هوش مصنوعی اشاره کرد.

اگرچه جزئیات دقیق بهینه‌سازی‌ها و جستجوی هوش مصنوعی در اپ گالری سامسونگ مشخص نیست، اما به‌نظر می‌رسد قابلیتی مشابه گوگل فوتوز دریافت خواهد کرد. این ویژگی اجازه می‌دهد با توصیف چیزی که به دنبالش هستید، میان عکس‌ها و ویدیوها جستجو کنید. به‌عنوان مثال می‌توانید با عبارت Beach photos from Bali in June 2024، تصاویر و ویدیوهای مربوط‌به این موضوع را پیدا کنید.

اپلیکیشن پیش‌فرض گالری در One UI 6.1.1، یکی از بهترین گالری‌های تصاویر و ویدیو در دنیای گوشی‌های هوشمند به‌شمار می‌رود. اگرچه سامسونگ طیف وسیعی از ابزارهای ویرایش عکس مبتنی‌بر هوش مصنوعی را به گوشی‌های گلکسی خود اضافه کرده است، در به‌روزرسانی‌های One UI 6.1 و 6.1.1، توجهی به بهبود قابلیت جستجو نشان نداده بود. اکنون انتظار می‌رود این شرکت با آپدیت One UI 7.0 بخش جستجو را نیز متحول کند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات