در کنفرانس توسعه‌دهندگان ۲۰۲۴ سامسونگ چه گذشت؟

شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
کنفرانس ۲۰۲۴ سامسونگ
سامسونگ در رویداد توسعه‌دهندگان امسال خود روی موضوعات مختلف ازجمله رابط کاربری One UI 7 مبتنی‌بر اندروید ۱۵ تمرکز داشت.
تبلیغات

همان‌طور که انتظار می‌رفت، بخش قابل‌ توجهی از کنفرانس توسعه‌دهندگان سامسونگ در سال ۲۰۲۴ به معرفی نسخه‌ی جدید رابط کاربری اختصاص داشت. در این مراسم شاهد رونمایی از One UI 7 مبتنی‌بر اندروید ۱۵ بودیم که به جرئت می‌توان گفت جذاب‌ترین بخش کل سخنرانی بود. به‌هرحال، اخبار دیگری در خصوص سایر محصولات سامسونگ ازجمله سیستم‌عامل تایزن در رویداد مذکور اعلام شد.

One UI 7 اوایل سال ۲۰۲۵ منتشر خواهد شد و نسخه‌ی آزمایشی آن تا پایان سال جاری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. این سیستم‌عامل جدید با بازطراحی رابط کاربری، گزینه‌های شخصی‌سازی بیشتر و ادغام عمیق‌تر هوش مصنوعی که باتوجه‌به موقعیت مکانی، محیط اطراف و غیره عمل می‌کند، همراه خواهد بود.

سامسونگ در رویداد توسعه‌دهندگان ۲۰۲۴ خود از قابلیت‌های هوش مصنوعی برای دستگاه‌های مجهز به سیستم‌عامل تایزن خبر داد. این قابلیت‌ها تجربه‌ای روان‌تر و شخصی‌سازی‌شده‌تر و همچنین ادغام بهتر با اکوسیستم گلکسی را به‌ارمغان خواهند آورد. کاربران به لطف هوش مصنوعی می‌توانند به‌طور یکپارچه دستگاه‌ها را کنترل کنند و کارهای مختلف را درحال حرکت انجام دهند.

طبق اعلام سامسونگ، حتی یخچال و جاروبرقی طعم هوش مصنوعی را خواهند چشید. به‌عنوان مثال، قابلیت AI Vision در یخچال‌ها پیاده‌سازی خواهد شد تا اطلاعات به‌روزی درمورد مواد غذایی داخل یخچال داشته باشید و پیشنهادهای دستور پخت مرتبط با آن‌ها را دریافت کنید. همچنین، فناوری AI Floor Detect جاروبرقی‌ها را کارآمدتر و هوشمندتر خواهد کرد.

اکوسیستم SmartThings سامسونگ با هوش مصنوعی هوشمندتر خواهد شد. این اکوسیستم ویژگی Home Insight را ارائه خواهد داد که داده‌ها و الگوهای لحظه‌ای را برای بهینه‌سازی مدیریت خانه، تجزیه و تحلیل می‌کند. فناوری هوش مصنوعی سامسونگ همچنین با دستیار صوتی بیکسبی ادغام شده است و امکان کنترل صوتی پیشرفته بدون‌ نیاز به فرمان‌های بیدارباش را فراهم می‌کند. نمایشگرهای هوشمند مثل تلویزیون نیز از هوش مصنوعی برای پیشنهاد محتوا، ارتقای کیفیت تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی و حتی شخصی‌سازی لحظه‌ای با استفاده از هوش مصنوعی مولد بهره می‌گیرند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات