مدیر واحد موبایل سامسونگ به‌زودی آینده این کسب‌و‌کار را تدوین می‌کند

پنج‌شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۸
مطالعه 2 دقیقه
تی ام  رو رئیس واحد سامسونگ موبایل
آیا سامسونگ می‌تواند همچنان بر بازار موبایل تسلط داشته باشد؟ جلسه‌ی Town Hall با حضور رئیس واحد موبایل سامسونگ برای پاسخ به این سؤال برگزار می‌شود.
تبلیغات

تی‌ام رو، رئیس واحد موبایل سامسونگ، خود را برای برگزاری جلسه‌ی تاون‌هال (Town Hall Meeting) با کارمندان در تاریخ ۲۳ اکتبر (۲ آبان ۱۴۰۳) آماده می‌کند. رسانه‌های محلی کره‌ی جنوبی می‌گویند از مباحث اصلی این جلسه می‌توان به بررسی رقابت در بازار گوشی‌های گلکسی، تسلط سامسونگ به این بازار و اجتناب از اشتباهات گذشته اشاره کرد.

به گفته‌ی منابع صنعتی، تی‌ام رو به‌همراه سایر مدیران اجرایی، جلسه‌ای با عنوان Town Hall را برای بررسی آینده‌ی کسب‌وکار موبایل سامسونگ با کارمندان برگزار خواهند کرد. محل برگزاری این جلسه، ساختمان مرکزی سامسونگ الکترونیک در سوون، استان گیونگی خواهد بود.

انتظار می‌رود در جلسه‌ی Town Hall که به‌صورت دوره‌ای برگزار می‌شود، تی‌ام رو به‌همراه مدیران و کارمندان واحد Mobile Experience به بررسی بخش‌های مختلف کسب‌وکار موبایل ازجمله موارد زیر بپردازند:

  • عملکرد بازار گوشی‌های تاشدنی گلکسی زد فولد ۶ و گلکسی زد فلیپ ۶
  • چشم‌انداز آینده‌ی هوش مصنوعی در گوشی‌های گلکسی
  • استراتژی‌های تقویت جایگاه سامسونگ در بازار گوشی‌های هوشمند
  • بررسی چگونگی تضمین سلطه‌ی سامسونگ با سری گلکسی S25
  • یافتن راه‌هایی برای اطمینان از تکرارنشدن مشکلات گذشته در عرضه‌های بعدی گلکسی

سال ۲۰۲۴ برای طرفداران گوشی سامسونگ، پُر از اتفاقات غیرمنتظره بود، بنابراین احتمالاً موضوعات زیادی برای بحث وجود خواهد داشت. همچنین انتظار می‌رود تی‌ام رو پیامی انگیزشی برای کارمندان به‌اشتراک بگذارد.

واحد موبایل سامسونگ، سال را با حرکت قاطعانه به سمت عصر هوش مصنوعی آغاز کرد و در طول سه فصل گذشته، اتفاقات غیرمنتظره‌ی دیگری نیز رخ داده است. سامسونگ اولین نسل گلکسی رینگ را معرفی و عرضه و ظاهر ساعت هوشمند و هندزفری بی‌سیم پرچمدار خود را بازطراحی کرد. این شرکت همچنین مدل به‌روز تبلت‌های رده‌بالای سری گلکسی تب S را معرفی و برای اولین‌بار از تراشه مدیاتک در این محصولات استفاده کرد.

در ادامه، سامسونگ احتمالاً نسخه‌ی ویژه‌ای از گلکسی فولد را در بازارهای منتخب عرضه کند. برای باقیمانده‌ی سال میلادی جاری، این شرکت به‌سختی تلاش خواهد کرد تا به‌روزرسانی بزرگ One UI 7.0 را به‌شکلی بی‌نقص برای انتشار در اوایل سال ۲۰۲۵ آماده کند.

تحلیلگران بازار می‌گویند فروش گوشی‌های هوشمند سامسونگ در سه‌ماهه‌ی سوم احتمالاً نسبت‌به بازه‌ی زمانی مشابه سال گذشته ۳٫۳ درصد افزایش یافته است و سود عملیاتی واحد موبایل و واحد شبکه‌های سامسونگ در این دوره‌ی زمانی باید تقریباً به ۱٫۹۲ میلیارد دلار رسیده باشد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات