D1-lg

اسپاتیفای سرانجام توافق‌نامه جدیدی با گروه UMG امضا کرد

سه‌شنبه ۹ بهمن ۱۴۰۳ - ۰۵:۵۸
مطالعه 1 دقیقه
لوگو اسپاتیفای روی گوشی مشکی و سبز
اسپاتیفای در راستای برنامه‌هایش برای افزایش سودآوری و بهبود پلتفرم استریم خود، با UMG همکاری می‌کند.
تبلیغات
D4-mci

بزرگ‌ترین شرکت موسیقی جهان یعنی گروه یونیورسال موزیک (UMG) و اسپاتیفای، غول استریمینگ موسیقی سوئدی از امضای توافقنامه‌ای چندساله در حوزه‌های موسیقی ضبط‌شده و نشر موسیقی خبر دادند. این توافقنامه مجوز مستقیمی بین اسپاتیفای و یونیورسال موزیک برای استفاده از محتوای موسیقی در پلتفرم اسپاتیفای در ایالات‌ متحده و چندین کشور دیگر ایجاد می‌کند.

بر اساس گزارش رویترز، همکاری اسپاتیفای و UMG به ارائه‌ی خدمات و محصولات جدیدی منجر خواهد شد که هم برای هنرمندان و ترانه‌سرایان و هم برای کاربران نهایی مفید است. ازجمله‌ی این مزایا می‌توان به اشتراک‌های پولی جدید، بسته‌های ترکیبی موسیقی و محتوای غیرموسیقی و همچنین گسترش کاتالوگ محتوای صوتی و تصویری اشاره کرد.

دنیل اک، بنیانگذار و مدیرعامل اسپاتیفای درمورد همکاری با UMG گفت: «این شراکت تضمین‌کننده‌ی نوآوری مستمر است و اشتراک‌های موسیقی را برای مخاطبان جهانی جذاب‌تر خواهد کرد.»

توافق اسپاتیفای و UMG در حالی انجام می‌شود که پلتفرم استریم در یک سال گذشته برای بهبود سودآوری خود اقداماتی مانند تعدیل نیرو، کاهش تولید پادکست‌ها و کاهش هزینه‌های بازاریابی انجام داده است. این شرکت اخیراً نیز قیمت اشتراک‌های خود در ایالات‌ متحده را افزایش داد تا از تقاضای بالای کاربران برای محصولات پریمیوم خود بهره ببرد.

به نظر می‌رسد با همکاری اسپاتیفای و UMG، صنعت موسیقی استریمینگ شاهد تحولات بیشتری در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات و محتوای دیجیتال خواهد بود. این همکاری می‌تواند الگویی برای سایر پلتفرم‌های موسیقی باشد تا با نوآوری‌های بیشتر، تجربه‌ی بهتری برای کاربران و هنرمندان فراهم کنند.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
DN-DNShatel

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات