تلویزیون ۱۰۰ اینچی و بدون حاشیه شیائومی با روشنایی ۱۰۰۰ نیتی معرفی شد

شنبه ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون ۱۰۰ اینچی Xiaomi TV S Pro 100
تلویزیون هوشمند شیائومی با نمایشگر ۱۰۰ اینچی و سطح روشنایی ۱۰۰۰ نیت در چین معرفی شد.
تبلیغات

تلویزیون شیائومی TV S Pro 100 با نمایشگر ۱۰۰ اینچی در چین معرفی شد که به‌عنوان بزرگ‌ترین تلویزیون حال حاضر شیائومی نیز شناخته می‌شود. نسبت نمایشگر به فریم این تلویزیون ۹۸٫۸ درصد است. فریم تلویزیون جدید شیائومی از فلز است و به‌گفته این شرکت، مقاومت خوبی دارد.

طبق گزارش گیزموچاینا، تلویزیون شیائومی TV S Pro 100 نسبت کنتراست ۱٫۰۰۰٫۰۰۰:۱ را دارا است. نور نمایشگر تلویزیون جدید شیائومی از طریق حسگر به‌کاررفته در آن و نسبت به روشنایی محیط تنظیم می‌شود. نمایشگر این تلویزیون از ۱٫۰۷ میلیارد رنگ پشتیبانی می‌کند و از گستره رنگی ۹۴ درصد DCI-P3 هم بهره می‌برد.

تلویزیون شیائومی TV S Pro 100 برای گیمرها هم مناسب است؛ چرا که این تلویزیون از نرخ رفرش ریت ۱۴۴ هرتزی پشتیبانی می‌کند. با فعال کردن حالت رقابتی (competitive mode) نرخ رفرش ریت TV S Pro 100 به ۲۴۰ هرتز هم می‌رسد.

تلویزیون هوشمند ۱۰۰ اینچی شیائومی TV S Pro 100

به لطف تأییدیه AMD FreeSync تاخیر تصویر در تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی TV S Pro کمتر از ۴ میلی‌ثانیه است. صدای تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی از اسپیکرهای ۳۰ وات به‌کاررفته در آن خارج می‌شود که به‌صورت هشت واحد و دو اسپیکر ۱۵ وات تعبیه شده است. تلویزیون TV S Pro 100 از فرمت دالبی ویژن و دالبی پانوراما هم پشتیبانی می‌کند. این تلویزیون هوشمند دو درگاه HDMI 2.1 با تأخیر تصویر کم دارد.

در بخش سخت‌افزار تلویزیون ۱۰۰ اینچی شیائومی، پردازنده چهار هسته‌ای A73 همراه با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت و رم ۴ گیگابایتی قرار گرفته است.

قیمت تلویزیون شیائومی TV S Pro 100 با ۱۷۹۹۹ یوان (۲۵۰۶ دلار) در خرده‌‌فروشی‌های بازار چین عرضه می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات