تلویزیون ۱۰۰ اینچ با نرخ نوسازی ۲۸۸ هرتز در راه است
شارپ، خود را برای عرضهی تلویزیون جدید ۱۰۰ اینچی در چین آماده میکند. در حالی که هنوز خبر رسمی منتشر نشده اما اطلاعات فنی این تلویزیون در یکی از سایتهای خردهفروشی چینی رؤیت شده است.
به گزارش آیتیهوم، تلویزیون جدید شارپ از نرخ نوسازی ۲۸۸ هرتز در کنار ۲۲۴ ناحیهی نوری برای افزایش کنتراست و عملکرد HDR بهره میبرد. گیمرها احتمالاً از پشتیبانی VRR (نرخ نوسازی متغیر) و ALLM (حالت تأخیر پایین خودکار) برای بازی کردن لذت خواهند برد. تلویزیون شارپ، از پورت HDMI 2.1 برای استریم مستقیم بازیها و سایر محتوا با نرخ فریم بالا روی تلویزیون، بهره میبرد.
تلویزیون ۱۰۰ اینچی جدید شارپ به پردازندهی چهار هستهای به همراه ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیرهسازی مجهز شده است و از بلندگوی ۶۰ واتی بهره میبرد.
قیمت تلویزیون شارپ در اطلاعات منتشرشده، ۲۹٬۹۹۹ یوان (تقریباً ۴٬۳۰۰ دلار) است و احتمالاً در تاریخ ۳۱ دسامبر (۱۰ دی) عرضه خواهد شد. در حالی که شارپ بهصورت رسمی این اطلاعات را تأیید نکرده است، اما وجود این لیست نشان میدهد که تلویزیون جدید این شرکت بهزودی عرضه خواهد شد.
شارپ در ماه نوامبر (آبان و آذر) از دو تلویزیون جدید به نام شارپ FQ8 و FQ5 رونمایی کرد. هر دو تلویزیون 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت عرضه میشوند. این تلویزیونها همچنین دارای فناوریهای مختلفی مانند HDR دالبی ویژن، دالبی ویژن IQ و HDR10 هستند.
با گذشت سه سال از فعالیت ویپاد، ترابانک پاسارگاد، در اکوسیستم مالی کشور، ارائه تسهیلات روزانه این نئوبانک از مرز ۵۰ هزار عبور کرد.
ورم لنفاوی وقتی رخ میدهد که عاملی روی سیستم لنفاوی تاثیر بگذارد. درمانهایی برای کاهش علائم ورم لنفاوی وجود دارد.
شاتل موبایل رنج جدید شماره سیمکارتهای هوشمند خود را با پیش شماره ۰۹۹۸ و کد ۲۵ به بازار ارتباطات کشور عرضه کرد.
جزئیات فاششدهی جدید از گلکسی S25 اولترا، اطلاعاتی جدید دربارهی دوربین این گوشی در اختیارمان میگذارد.
چه حسی دارد اگر ۱۰۰ سال به گذشته سفر کنیم؟ این تصاویر رنگی مثل ماشین زمان ما را به دنیای یک قرن پیش میبرند؛ جایی که همهچیز زندهتر از تصور است.
در مقالهی پیش رو با در نظر گرفتن پارامترهای تأثیرگذار بر تجربهی کاربر، بهترین گوشیهای بازار ایران را در بازههای قیمتی مختلف معرفی میکنیم.
رفتارهای انحصارگرایانه اسنپ در سالهای اخیر در بازارهای مختلف باعث شده است علاوه بر فروشگاهها، کاربران نهایی متضرر شده و نتوانند انتخاب کنند.