۳۰۰ دلار تخفیف برای کاربران آمریکایی، این تلویزیون ۷۵ اینچ را بسیار ارزشمند می‌کند

پنج‌شنبه ۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
لوگوی سونی در تلویزیون Bravia X90J
سونی در آستانه‌ی مسابقات Super Bowl تخفیف ویژه‌ای را برای یکی از باکیفیت‌ترین و بهترین تلویزیون‌‌های خود درنظر گرفته است.
تبلیغات

تلویزیون 4K سونی مدل X80K که با قیمت ۱۲۰۰ دلار در بست‌بای به فروش می‌رسید، اکنون قبل از مسابقات بزرگ Super Bowl مشمول تخفیف ۳۰۰ دلاری شده است و با قیمت ۹۰۰ دلار فروخته می‌شود.

X80K تلویزیونی بزرگ محسوب می‌شود که تصاویر 4K را ارائه می‌دهد و ثابت می‌کند که سونی از قوی‌ترین سازندگان در عرصه‌ی تلویزیون‌ است.

مدل X80K تلویزیون سونی از برخی تلویزیون‌های 4K دیگر بهتر است؛ چون مجهز به فناوری‌های ویژه‌ای مانند Triluminos Pro است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا از میلیاردها رنگ طبیعی فوق‌العاده و کیفیت تصویر بالا لذت ببرند.

تلویزیون X800H سونی در داخل پذیرایی رندر رسمی

X80K از قابلیت‌هایی همچون محدوده‌ی دینامیکی گسترده (HDR) و فرمت دالبی ویژن برخوردار است. سونی طرفداران اکشن و گیمرها را از یاد نبرده است و با استفاده از قابلیت Motionflow XR این امکان را به کاربران می‌دهد تا در حین تماشای تصاویری که به سرعت در حال حرکت هستند، هیچ‌گونه تاری در نمایشگر احساس نکنند.

موتور پردازشی پیشرفته‌ی 4K X-Reality PRO در تلویزیون‌های 4K سونی باعث ارتقای محتوای HD به 4K می‌شود. سونی ویژگی‌های انحصاری را برای دارندگان کنسول پلی استیشن ارائه می‌کند که این مدل را برای هر کسی که پلی‌ استیشن ۵ دارد وسوسه‌انگیز خواهد کرد.

تلویزیون سونی شامل طراحی صیقلی و صاف برای حاشیه‌های اطراف صفحه‌‌نمایش است تا چشم کاربران به طور طبیعی روی تصویر اصلی متمرکز شود. این محصول سونی برای کسانی که تلویزیون 4K با پنل LCD را به تلویزیون‌های OLED ترجیح می‌دهند، بسیار کاربردی و مناسب است.

باید دید ک افت قیمت تلویزیون سونی تا چه میزان مورد استقبال قرار خواهد گرفت.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات