تلویزیون 4K جدید Akai با قیمت مناسب معرفی شد

جمعه ۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
رندر تلویزیون هوشمند Akai سایز ۴۳ اینچی پس زمینه سفید
تلویزیون‌های جدید برند Akai با وضوح 4K، پشتیبانی از سیستم‌عامل Google TV و قیمت اقتصادی رونمایی شدند.
تبلیغات

برند ژاپنی Akai از سال ۲۰۲۲ با عرضه‌ی تلویزیون‌های هوشمند با سیستم‌عامل WebOS در هند، به یکی از برندهای محبوب در این کشور تبدیل شد. این‌بار، Akai از تلویزیون‌های جدید خود با طراحی بدون حاشیه و بدنه‌ی فلزی مقاوم رونمایی کرده است.

تلویزیون‌های جدید Akai در چهار مدل ۴۳ اینچی، ۵۰ اینچی، ۵۵ اینچی و ۶۵ اینچی عرضه خواهند شد. برند ژاپنی در تلویزیون‌های جدید خود از پنل LCD با نام تجاری QLED با وضوح 4K استفاده کرده است. استانداردهای HDR HLG و Dolby Vision و Dolby Atmos لذت تماشای فیلم و سریال در این تلویزیون را چندبرابر می‌کنند.

رندر تلویزیون هوشمند Akai سایز ۵۵ اینچی پس زمینه سفید
رندر تلویزیون هوشمند Akai سایز ۵۰ اینچی پس زمینه سفید
رندر تلویزیون هوشمند Akai سایز ۶۵ اینچی پس زمینه سفید
رندر تلویزیون هوشمند Akai از لبه کناری پس زمینه سفید

Akai از سیستم‌عامل Google TV در تلویزیون‌های 4K جدید خود استفاده کرده است تا کاربران بااستفاده از گوگل پلی، هزاران اپلیکیشن را به‌صورت رایگان در تلویزیون خود نصب و استفاده کنند. ریموت کنترل تلویزیون‌های هوشمند Akai از فرمان‌ صوتی پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون‌های 4K جدید Akai به سه درگاه HDMI 2.0 و دو درگاه USB 3.0 مجهز هستند. کاربران می‌توانند از بلوتوث و Wi-Fi این تلویزیون‌ها برای اتصال به دستگاه‌های دیگر استفاده کنند. Akai از اسپیکرهایی با توان ۲۰ وات در تلویزیون‌های اقتصادی خود استفاده کرده است.

قیمت تلویزیون ۴۳ اینچی آکای ۳۰۰ دلار است که نسبت‌به قیمت تلویزیون سامسونگ و قیمت تلویزیون ال جی، انتخاب اقتصادی به‌شمار می‌رود.

تلویزیون‌ ۵۰ اینچی Akai با قیمت ۳۵۰ دلار، نسخه‌ی ۵۵ اینچی با قیمت ۴۳۲ دلار و بزرگ‌ترین مدل تلویزیون‌های جدید Akai با قیمت ۶۲۵ دلار در فروشگاه اینترنتی Reliance Digital عرضه می‌شود.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات