تلویزیون ۲۰۲۴ پیشرفته هایسنس با روشنایی چشمگیر و پنل پرسرعت معرفی شد

جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون u9n مینی led هایسنس
تلویزیون جدید هایسنس ویژگی‌های بسیار پیشرفته و روشنایی چشمگیری دارد.
تبلیغات

هایسنس تلویزیون جدیدی به نام U9N را به مجموعه‌تلویزیون‌های mini-LED خود اضافه کرده که دارای حداکثر شدت روشنایی خیره‌کننده‌ی ۵٬۰۰۰ نیت و ویژگی‌های بسیار جذابی است. این تلویزیون پنل LCD دارد.

در نمایشگاه CES 2024 که دی‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد، هایسنس مدل‌های مختلف تلویزیون با نور پس‌زمینه‌ی mini-LED از جمله مدل‌های ۱۱۰ اینچی 110UX و ۹۸ اینچی 98UX با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و وضوح 4K و تلویزیون‌های U6N و U7N و U8N با نمایشگرهای ۵۵ تا ۸۵ اینچ را رونمایی کرد.

اکنون سری جدید تلویزیون هایسنس مدل U9N معرفی شده که دارای دو نوع ۷۵ و ۸۵ اینچی خواهد بود. این تلویزیون‌ها بسیاری از ویژگی‌های مدل‌های پرچمدار را در عین قیمت پایین‌تر حفظ کرده‌اند؛ از جمله قابلیت پردازش هوش مصنوعی Hi-View Engine X برای ارتقاء کیفیت تصویر و ۵٬۳۰۰ ناحیه‌ی نوردهی.

پردازش تصویر  Hi-View Engine X تلویزیون هایسنس
Hisense

تلویزیون‌های سری U9N هایسنس دارای روشنایی ۵٬۰۰۰ نیت، پنل LCD کوانتوم دات و پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Vision IQ ،IMAX Enhanced و +HDR10 با گستره‌ی داینامیکی بالا هستند. این تلویزیون‌ها از حالت نمایش فیلم‌ساز (Filmmaker Mode) پشتیبانی می‌کنند که تنظیمات تلویزیون را مطابق پیشنهاد سازنده‌ی فیلم قرار می‌دهد.

تلویزیون‌های U9N هایسنس دارای زاویه‌ی دید بسیار وسیعی هستند و تجربه‌ی تماشای افراد خارج از مرکز صفحه را بهبود می‌بخشند. این تلویزیون‌ها از یک سیستم صوتی Dolby Atmos با ۷ اسپیکر به‌صورت ۲-۱-۴ با توان خروجی ۸۲ وات، شامل چهار اسپیکر اصلی، یک ساب‌ووفر و دو اسپیکر بالایی بهره‌مند هستند.

استفاده از پلتفرم هوشمند Google TV، ارتباط WiFi 6E و تیونر ATSC 3.0 برای دریافت کانال‌های تلویزیون دیجیتال از ویژگی‌های دیگر تلویزیون‌های جدید هایسنس هستند.

U9N دارای نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز است که آن را به گزینه‌ی مناسبی برای اجرای بازی تبدیل می‌کند. علاوه‌بر این از فناوری‌های AMD FreeSync Premium Pro ،Dolby Vision Gaming، ویژگی Game Bar قابل تنظیم و حالت بازی خودکار (Auto Game) پشتیبانی می‌کند.

قیمت تلویزیون جدید هایسنس، ۲٬۹۹۹ دلار برای مدل ۷۵ اینچی و ۳٬۹۹۹ دلار برای نسخه‌ی ۸۵ اینچی تعیین شده است. طبق اظهارات شرکت، این تلویزیون در تابستان عرضه خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات