تلویزیون جدید هایسنس، ریموت‌کنترلی با پنل خورشیدی دارد!

جمعه ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون هایسنس U8NQ از نمای جلو در سالن پذیرایی
تلویزیون 4K جدید هایسنس، نمایشگر پرنور، بدنه‌ی ظریف و ریموت‌کنترل با پنل خورشیدی دارد.
تبلیغات

هایسنس تلویزیون جدید LCD (با چراغ Mini LED) مدل U8NQ را در بازار اروپا رونمایی کرد. این تلویزیون چند قابلیت هیجان‌انگیز از جمله ریموت‌کنترل با پنل خورشیدی دارد.

تلویزیون 4K جدید هایسنس در دو مدل ۶۵ و ۷۵ اینچی دردسترس قرار می‌گیرد. نمایشگر جدیدترین تلویزیون هایسنس نرخ نوسازی متغیر ۱۴۴ هرتز دارد و می‌تواند به حداکثر روشنایی ۳٬۰۰۰ نیت برسد. U8NQ از فناوری Freesync Premium Pro پشتیبانی می‌کند و زمان‌پاسخ‌دهی ۹٫۷ میلی‌ثانیه دارد.

ریموت‌کنترل تلویزیون هایسنس U8NQ
Hisense

تلویزیون U8NQ از استانداردهای +HDR10 و Dolby Vision IQ و HLG پشتیبانی می‌کند و از فناوری Hi-View Engine Pro برای افزایش وضوح محتوای بصری به 4K بهره می‌برد.

تلویزیون جدید هایسنس سیستم‌عامل Vidaa OS را اجرا می‌کند که دسترسی به اپلیکیشن‌های محبوبی مانند نتفلیکس و یوتیوب را ارائه می‌دهد. تلویزیون را می‌توان با دستیار صوتی گوگل اسیستنت یا آمازون الکسا کنترل کرد.

تلویزیون هایسنس U8NQ از نمای جلو
Hisense

U8NQ از سیستم‌ صوتی ۶۰ واتی ۲٫۱٫۲ کاناله بهره می‌برد و می‌تواند با اتصال به ساندبار صدای فراگیرتری ارائه دهد. تلویزیون جدید هایسنس از HDMI 2.1 و USB-C 3.0، بلوتوث و وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

قیمت تلویزیون هایسنس مدل U8NQ در نمونه‌ی ۶۵ اینچی ۱٬۹۹۹ یورو اعلام شده است. قیمت تلویزیون در مدل ۷۵ اینچی به ۲٬۶۹۹ یورو می‌رسد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات