نمایشگرهای تعاملی سامسونگ هوش مصنوعی را به کلاس‌های درس می‌آورند

چهارشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
زن و مرد در حال ارائه با سری نمایشگرهای تعاملی WAD سامسونگ
سامسونگ سری نمایشگرهای تعاملی‌آموزشی WAD را پیش از عرضه به هوش مصنوعی مجهز می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه ISE 2024 سری نمایشگرهای تعاملی WAD را به‌عنوان تخته‌ای هوشمند برای مؤسسه‌های آموزشی رونمایی کرد. سامسونگ قبل از عرضه‌ی محصول، آن را با ویژگی‌های بیشتری ارتقا می‌دهد و در حال تجهیز این نمایشگرها به هوش مصنوعی است.

سامسونگ در رویداد Infocomm 2024 در لاس‌وگاس اولین نمایشگر رنگی e-paper این برند برای نمایش تبلیغات را رونمایی کرد. یک سری از این دسته نمایشگرها، نمایشگرهای تعاملی WAD است که ابتدای سال جاری معرفی شد. این تلویزیون سامسونگ برخلاف گذشته، اکنون چندین ویژگی مبتنی‌بر هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.

سری نمایشگرهای تعاملی WAD سامسونگ

سری نمایشگرهای تعاملی WAD اکنون می‌تواند به‌طور خودکار رونوشت درس‌های گفتاری را ایجاد و این رونوشت‌ها را برای برجسته‌کردن نکات کلیدی بر‌اساس موضوع خلاصه کند.

نمایشگر تعاملی WAD می‌تواند رونوشت‌ها و محتوای نوشته‌شده‌ی معلم روی نمایشگر را برای ایجاد آزمون‌هایی برای دانش‌آموزان تجزیه‌و‌تحلیل کند. این محصول حتی می‌تواند با استفاده از یادگیری ماشینی دقت محتوا را بهبود ببخشد و محتوای نامناسب را مسدود کند.

سامسونگ برای آوردن فناوری تشخیص صدا برای محیط‌های آموزشی به سری نمایشگرهای تعاملی WAD با Merlyn Mind، شرکت فناوری آموزشی، همکاری کرده است. طبق گفته‌ی این شرکت، این ویژگی کنترل محصول را برای معلمان آسان‌تر می‌کند و به تنظیم عملکردهای آن برای مطابقت با برنامه‌های درسی خاص مدارس کمک می‌کند.

سری نمایشگرهای تعاملی WAD سامسونگ در سه اندازه‌ی ۵۵ و ۷۵ و ۸۶ اینچ دردسترس خواهد بود. این محصول از لمس مادون‌قرمز، ۴۰ نقطه‌ی لمسی هم‌زمان، چهار پورت HDMI، چهار پورت USB Type-A، یک پورت USB Type-B، یک پورت USB Type-C با توان خروجی ۶۵ وات و یک پورت LAN بهره‌ می‌برد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات