هایسنس تلویزیون ۲۰ هزار دلاری رونمایی کرد؛ ۴۰ هزار ناحیه نوردهی و روشنایی خیره‌کننده ۱۰ هزار نیتی

شنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون ۱۱۰ اینچی ULED X هایسنس در سالن یک خانه درحال نمایش بازی بسکتبال
تلویزیون ۱۱۰ اینچی و گران‌قیمت هایسنس، وضوح 4K و روشنایی خیره‌کننده‌ی ۱۰ هزار نیتی دارد.
تبلیغات

هایسنس رسماً تلویزیون ۱۱۰ اینچی ULED X (پنل LCD با چراغ MiniLED) خود را معرفی کرد. قیمت تلویزیون در بازارهای جهانی ۲۰٬۰۰۰ دلار اعلام شده است. 110UX که در نمایشگاه CES 2024 معرفی شد، جوایز صنعتی مختلفی از جمله جایزه‌ی نوآوری CES و جایزه‌ی ویژه‌ی Digital Trends را دریافت کرد.

تلویزیون ۱۱۰ اینچی ULED X هایسنس با حداکثر روشنایی خیره‌کننده‌ی ۱۰۰۰۰ نیت و بیش از ۴۰۰۰۰ ناحیه‌ی نوردهی، کنتراست را به میزان قابل توجهی افزایش می‌دهد و نشت نور پس‌زمینه را به حداقل می‌رساند.

یک خانم در جنگل درحال نزدیک‌شدن به تلویزیون هایسنس در حال نمایش ببر
Hisense

جدیدترین تلویزیون هایسنس با بهره‌گیری از پردازنده‌ی Hi-View AI Engine X، به‌صورت لحظه‌ای محتوا را برای ارائه‌ی تصویری شفاف‌تر، غوطه‌ورکننده‌تر و جذاب‌تر تنظیم می‌کند. تلویزیون مذکور وضوح 4K (۳٬۸۴۰ در ۲٬۱۶۰ پیکسل) و نرخ نوسازی ثابت ۱۲۰ هرتز (۱۴۴ هرتز متغیر) دارد.

براساس اطلاعات رسمی، تلویزیون ULED X هایسنس با ارائه‌ی چهار درگاه HDMI 2.1، حالت Game Mode Pro و پشتیبانی از فناوری AMD FreeSync Premium Pro، بازی‌ها را با نرخ فریم بالا به‌تصویر می‌کشد. سیستم صوتی ۱۰۲ واتی با صدای فراگیر ۴٫۲٫۲ و پشتیبانی از Dolby Atmos و DTS، تجربه‌ی صوتی فراگیر و هیجان‌انگیزی را برای کاربران فراهم می‌کند.

علاوه بر مدل استاندارد 110UX، هایسنس نسخه‌ی ویژه‌ای با نام Championship Edition را همزمان با آغاز فصل NBA معرفی کرد. این نسخه‌ی محدود با افزودن ویژگی‌های لوکس، به‌طور خاص برای علاقه‌مندان به ورزش طراحی شده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات