تلویزیون ۲۰۲۵ شیائومی با فناوری‌های پیشرفته و پنل ۱۴۴ هرتز 4K رونمایی شد

پنج‌شنبه ۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۸
مطالعه 2 دقیقه
تلویزیون ردمی Smart TV X 2025 از نمای جلو درحال نمایش یک سفینه‌ی فضایی به‌صورت سه‌بعدی
تلویزیون جدید شیائومی پنل ۱۴۴ هرتز 4K و قیمت منطقی دارد و از فناوری‌های پیشرفته‌ای بهره می‌برد.
تبلیغات

شیائومی سری جدید تلویزیون‌های هوشمند Redmi Smart TV X 2025 را معرفی کرد. این سری با ترکیب ویژگی‌های پیشرفته و قیمت منطقی، به‌دنبال کسب سهم بیشتر از بازار است. تلویزیون‌های ردمی اسمارت تی‌وی ایکس در چهار اندازه‌ی ۵۵، ۶۵، ۷۵ و ۸۵ اینچ تولید می‌شوند تا نیازهای مختلف کاربران با سلیقه‌های گوناگون را برآورده کنند.

تمام مدل‌‌های سری Redmi Smart TV X جدید از پنل 4K با نرخ نوسازی ۱۴۴ هرتز و نرخ نوسازی متغیر ۲۴۰ هرتز بهره می‌برند و از HDR و AI-SR Super Resolution پشتیبانی می‌کنند که محتوای با وضوح پایین را تا وضوح نزدیک به 4K ارتقا می‌دهد. فناوری MEMC باعث می‌شود که تاری در محتوای درحال نمایش به حداقل برسد.

جدیدترین تلویزیون شیائومی ۹۴ درصد از فضای رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد و از فناوری‌های اختصاصی شیائومی از جمله Qingshan Eye Care بهره‌مند است که فشار روی چشم را کاهش می‌دهد.

مشخصات تلویزیون شیائومی ردمی Smart TV X 2025
Xiaomi

پردازنده‌ی چهار هسته‌ای MediaTek MT9655، قدرت پردازشی تلویزیون جدید شیائومی را تأمین می‌کند که با چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی همراهی می‌شود. تلویزیون ردمی اسمارت تی‌وی ایکس ۲۰۲۵ از وای‌فای ۶ پشتیبانی می‌کند.

سه درگاه HDMI 2.1 (یکی با پشتیبانی از eARC برای خروجی صدای با کیفیت‌تر) برای تلویزیون در نظر گرفته شده است.

حالت تاخیر کم خودکار (ALLM)، بلوتوث ۵٫۲، S/PDIF و NFC و دو درگاه USB (شامل یک درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0) در کنار ورودی آنتن و درگاه شبکه از دیگر مشخصات تلویزیون جدید شیائومی به‌شمار می‌روند.

سیستم صوتی تلویزیون ۲۵ وات است و از Dolby Audio و DTS پشتیبانی می‌کند. بهره‌مندی از HyperOS و دستیار هوش مصنوعی Xiao Ai، امکان کنترل و تعامل تلویزیون و سایر لوازم خانگی هوشمند شیائومی را امکان‌پذیر می‌کند.

قیمت تلویزیون جدید شیائومی در بازار چین برای مدل ۵۵ اینچی از ۲٬۱۹۹ یوان (۳۰۹ دلار) آغاز می‌شود و به ۴٬۷۹۹ یوان (۶۷۴ دلار) برای مدل ۸۵ اینچ می‌رسد. هنوز خبری از عرضه‌ی جهانی این تلویزیون نیست.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات