تلویزیون باشکوه ۱۰۰ اینچی TCL با نمایشگر ۱۴۴ هرتز 4K رونمایی شد

شنبه ۵ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
مطالعه 3 دقیقه
تلویزیون TCL Thunderbird 100 max 2025
برند TCL تلویزیون ۱۰۰ اینچی Thunderbird 100 Max 2025 را با ویژگی‌های جذابی مثل وضوح 4K، سیستم‌عامل اندروید و قابلیت‌های سرگرمی متعدد معرفی کرد.
تبلیغات

شرکت TCL از تلویزیون هوشمند جدیدی به نام Thunderbird 100 Max 2025 رونمایی کرد. این تلویزیون ۱۰۰ اینچی تجربه‌ای سینمایی برای کاربران به‌ارمغان می‌آورد و علاوه‌بر ارائه‌ی امکانات سرگرمی، برای گیمینگ بهینه‌سازی شده است.

تلویزیون TCL مدل Thunderbird 100 Max 2025 از پنل VA با وضوح ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل بهره می‌برد که تصاویری درخشان با حداکثر روشنایی ۱۲۰۰ نیت ارائه می‌دهد. این تلویزیون کنتراست ۱۲,۰۰۰,۰۰۰:۱ و دقت رنگ فراوانی دارد و ۹۵ درصد گستره‌ی رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. نرخ نوسازی تلویزیون مذکور ۱۴۴ هرتز است و از فناوری MEMC برای نمایش روان و بدون‌ مکث تصاویر بهره می‌برد؛ قابلیتی که به‌خصوص برای صحنه‌های پر‌سرعت و بازی‌های ویدیویی ایدئال است.

براساس اعلام اکانت TCL در ویبو، تلویزیون Thunderbird 100 Max 2025 از پردازنده‌ی چهار هسته‌ای A73 و گرافیک Mali-G52 MC1 بهره می‌برد که عملکرد رضایت‌بخشی ارائه می‌دهد. این محصول ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی دارد و به‌طور پیش‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عرضه می‌شود. از ویژگی‌های دیگر تلویزیون جدید TCL می‌توان به پشتیبانی از اشتراک‌گذاری صفحه (Screen Mirroring)، برقراری تماس ویدئویی و تعامل چند‌صفحه‌‌ای میان دستگاه‌های اندروید، iOS، ویندوز و مک اشاره کرد.

تلویزیون TCL Thunderbird 100 max 2025
تلویزیون TCL Thunderbird 100 max 2025

برای خروجی صدا، Thunderbird 100 Max 2025 از سیستم صوتی ۲٫۱ کاناله با توان خروجی ۶۰ وات بهره می‌برد که شامل دو بلندگوی ۲۰ واتی فول‌رنج و یک ساب‌ووفر ۲۰ واتی می‌شود و با پشتیبانی از فناوری‌های دالبی اتموس و DTS و دالبی ویژن IQ، صدای فراگیری به‌ارمغان می‌آورد. گواهی IMAX Enhanced نیز باعث می‌شود کاربران در محیط خانه، تجربه‌ای سینمایی را احساس کنند.

تلویزیون Thunderbird 100 Max 2025 از دو پورت HDMI 2.1 بهره می‌برد که از خروجی 4K با نرخ نوسازی ۱۴۴ و ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کنند. پورت‌های HDMI 2.0 دیگری نیز در این محصول تعبیه شده‌اند. پشتیبانی از VRR (نرخ تازه‌سازی متغیر) و ALLM (حالت تأخیر کم خودکار) نیز باعث می‌شود تا این دستگاه برای بازی ایدئال باشد. علاوه‌بر این، پورت‌های USB 3.0 ،USB 2.0 و یک پورت Ethernet نیز در تلویزیون جدید TCL وجود دارد.

در بخش اتصالات، تلویزیون Thunderbird 100 Max 2025 شاهد پشتیبانی از وای‌فای ۶ و بلوتوث ۵٫۲ هستیم. این محصول با پشتیبانی NAS و پروتکل‌های SMB وFTP و WebDAV، امکان پخش مستقیم فایل‌های ذخیره‌‌شده روی شبکه‌ را نیز ارائه می‌دهد.

تلویزیون هوشمند Thunderbird 100 Max 2025 از حالت محافظت از چشم و فناوری بوت سریع STR (راه‌اندازی در حدود ۲ ثانیه) و رابط کاربری دسکتاپ سفارشی با پشتیبانی از چند صفحه‌نمایش بهره می‌برد. این قابلیت‌ها باعث می‌شوند محصول یادشده هم برای سرگرمی و هم برای استفاده‌های اداری مناسب باشد. قیمت تلویزیون جدید TCL نیز حدود ۱۲۶۰ دلار است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات