این پروژکتور ۹۰۰ دلاری، تصویر ۲۰۰ اینچی 4K با نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز تولید می‌کند

شنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۲
مطالعه 2 دقیقه
پروژکتور OBE X30 Ultra 4K
شرکت چینی OBE از پروژکتور X30 Ultra رونمایی کرد که امکانات بسیار جذابی مثل وضوح بالا و بهینه‌سازی تصاویر با هوش مصنوعی را ارائه می‌دهد.
تبلیغات

OBE از جدیدترین پروژکتور خود با نام X30 اولترا در بازار چین رونمایی کرد. قیمت پروژکتور مذکور حدود ۹۰۰ دلار است، اما درحال‌حاضر با تخفیف ویژه و برچسب ۸۴۰ دلار عرضه می‌شود.

پروژکتور 4K OBE X30 Ultra از موتور اپتیکال Apollo-V بهره می‌برد. این موتور با فناوری ثبت‌شده‌ی Light Ultra Super Laser ارائه می‌شود که راندمان نور را تا ۲۱ درصد افزایش می‌دهد. تکنولوژی مذکور ضمن بهبود کیفیت تصویر، مصرف انرژی را نیز کاهش می‌دهد.

OBE X30 اولترا با برخورداری از سیستم لنز چندلایه و چهار مرحله‌ای، تصویری واضح روی پرده‌ی نمایش ۲۰۰ اینچی ارائه می‌دهد. این پروژکتور با وضوح 4K Ultra HD و روشنایی ۲۸۰۰ CVIA Lumen، تصاویری زنده و پویا به نمایش می‌گذارد که حتی برای تماشای محتوا در طول روز و بدون‌ نیاز به پرده یا کم‌کردن نور محیط، مناسب به‌نظر می‌رسد.

ویژگی های پروژکتور OBE X30 Ultra 4K
OBE

در آمریکا برای سنجش روشنایی پروژکتور از واحد ANSI Lumen استفاده می‌شود که مقدار آن برای پروژکتور یکسان، دوبرابر واحد CVIA Lumen است و بنابراین روشنایی 4K OBE X30 Ultra برحسب ANSI Lumen به ۵۶۰۰ می‌رسد.

پروژکتور OBE X30 اولترا از مدل رنگ اختصاصی O-ColorLM برای نمایش رنگ‌هایی در سطح تلویزیون بهره می‌برد. همچنین، فناوری‌هایی مثل تقویت کیفیت تصویر مبتنی‌بر هوش مصنوعی و وضوح XSUPER در این دستگاه ارائه می‌شوند. ویژگی‌های یادشده امکان ارتقای کیفیت فیلم‌های قدیمی به وضوح نزدیک به 4K را با رنگ‌های زنده فراهم می‌کنند و در نتیجه X30 اولترا برای نمایش هر نوع محتوای مدرن و کلاسیکی ایدئال به‌نظر می‌رسد.

OBE X30 اولترا از تراشه‌ی پرچم‌دار HiSilicon V811 مشابه با تراشه‌های به‌کاررفته در تلویزیون‌های هوشمند پرچمدار بهره می‌برد. این تراشه امکان رمزگشایی ویدئوهای 8K را فراهم می‌کند و به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی مجهز شده است.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، پروژکتور OBE X30 اولترا از استاندارد HDMI 2.1 و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. این دستگاه با برخورداری از فناوری صدای فراگیر WANOS China Panoramic، دو اسپیکر ۱۰ وات و حفره‌ی صوتی ۶۰۰ سی‌سی، تجربه‌ای سینمایی و فراگیری به‌ارمغان می‌آورد.

طراحی OBE X30 Ultra ترکیبی از کارایی و زیبایی است. بدنه‌ی باریک تمام‌فلزی این پروژکتور با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه‌، انعطاف‌پذیری بالایی را در انتخاب زاویه‌ی نمایش ارائه می‌دهد. علاوه‌براین، پروژکتور جدید OBE از قابلیت‌هایی مانند Magic Wall برای شخصی‌سازی نمایشگر و دستیار هوشمند برای کنترل از راه‌ دور با گوشی هوشمند بهره می‌برد.

OBE X30 Ultra پایه‌ی تمام‌فلزی دارد و امکاناتی مانند اصلاح خودکار حاشیه‌های تصویر، تنظیم نمایشگر و اجتناب از موانع را نیز ارائه می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات