بنیانگذار آکیولس، آینده را در هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو می‌بیند

پنج‌شنبه ۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
رونمایی از هدست واقعیت ترکیبی apple vision pro
بنیان‌گذار شرکت آکیولس دیدگاه بسیار مثبتی درمورد هدست واقعیت ترکیبی اپل ویژن پرو دارد.
تبلیغات

پالمر لاکی از بنیان‌گذاران شرکت آکیولس (‌Oculus) صحبت‌های جالبی درمورد ویژن پرو اپل مطرح کرده است. او در مصاحبه‌ی اخیرش نکات مثبتی درمورد هدست واقعیت ترکیبی ۳۵۰۰ دلاری غول فناوری اهل کوپرتینو بیان کرد و درمورد تأثیر این محصول بر آینده‌ی واقعیت مجازی توضیح داد.

پالمر لاکی می‌گوید بسته‌ی باتری اکسترنال ویژن پرو چیزی است که قصد داشت آن را به محصولات آکیولسا اضافه کند.

لاکی در بخش دیگری از توضیحاتش گفت: «راهکار اپل برای استفاده از باتری اکسترنال در ویژن پرو، کاملاً درست است و من یکی از حامیان این طرح در آکیولس بودم، اما متأسفانه راهکار مذکور در محصولات شرکت مورد استفاده قرار نگرفت و درنتیجه همه‌ی قطعات و باتری هدست‌های واقعیت مجازی آکیولس در بخش جلویی این محصولات تعبیه شد.»

به‌نوشته‌ی 9to5mac، بنیان‌گذار آکیولس درمورد اینکه شاید اپل برای زیبایی بیشتر هدست واقعیت مجازی خود، از باتری داخلی بهره ببرد ابراز نگرانی کرد زیرا ازنظر او استفاده از چنین راهکاری، ارزش افزایش وزن دستگاه را ندارد.

ازنظر لاکی، اپل قیمت ویژن پرو را به‌درستی تعیین کرده است زیرا این دستگاه کیفیت بسیار بالایی دارد و می‌تواند سرنوشت فناوری واقعیت مجازی را رقم بزند. او دربخش دیگری از صحبت‌هایش گفت: «فکر می‌کردم اپل وارد بازار محصولات واقعیت مجازی ارزان‌قیمت شود و این اقدام را یک اشتباه می‌دانستم، اما شرکت کوپرتینویی درنهایت همان رویکردی را اتخاذ کرد که امیداور بودم آن را درپیش بگیرد؛ درست مانند رویکردی که آکیولس در سال‌های اولیه‌ی فعالیت خود اتخاذ کرده بود.»

به‌هر حال فیسبوک شرکت آکیولس را به تصاحب خود درآورد و برای تمرکز بیشتر روی پلتفرم‌های واقعیت مجازی، حتی نام خود را به متا تغییر داد. ازنظر لاکی، رویکرد کنونی اپل در این بازار، باعث جذاب‌تر شدن رقابت خواهد شد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات