سونی اعلام کرد که اتصال هدست PS VR2 به کامپیوترهای ویندوزی ممکن می‌شود

سه‌شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
هدست واقعیت مجازی پلی‌استیشن وی‌آر ۲
دارندگان پلی‌استیشن VR2 به‌زودی می‌توانند با اتصال این دستگاه به کامپیوتر، از هزاران بازی واقعیت مجازی پلتفرم استیم لذت ببرند.
تبلیغات

هدست واقعیت مجازی پلی‌ استیشن VR2 با نوآوری‌های فراوان و ویژگی‌های حسی خیره‌کننده، دنیای جدیدی از بازی‌های واقعیت مجازی را برای کاربران پلی‌ استیشن ۵ به ارمغان آورد. اکنون سونی با درنظرگرفتن علاقه‌مندی گیمرها برای دسترسی به محتوای بیشتر، از قابلیت هیجان‌انگیز دیگری برای این هدست رونمایی کرده است؛ امکان اتصال به کامپیوتر.

طبق اعلام رسمی پلی‌استیشن، از تاریخ ۷ آگوست (۱۷ مرداد ۱۴۰۳)، امکان اتصال پلی‌استیشن VR2 به کامپیوترهای شخصی و اجرای بازی‌های پلتفرم Steam VR فراهم خواهد شد. این یعنی با تهیه‌ی آداپتور مخصوص هدست واقعیت مجازی سونی برای اتصال به کامپیوتر، می‌توانید از هزاران بازی واقعیت مجازی محبوب استیم مثل Half-Life: Alyx ،Fallout 4 VR و War Thunder لذت ببرید.

برای اتصال هدست PS VR2 به کامپیوتر، به چند مورد نیاز خواهید داشت؛ آداپتور مخصوص اتصال به کامپیوتر که با قیمت تخمینی ۶۰ دلار در فروشگاه‌های منتخب و وب‌سایت پلی‌استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت، کابل DisplayPort 1.4، حساب کاربری استیم و کامپیوتر شخصی سازگار که باید حداقل مشخصات سخت‌افزاری مورد نیاز را برای اجرای بازی‌های واقعیت مجازی داشته باشد.

پلی‌استیشن VR2 با قابلیت اتصال به کامپیوتر، نه‌تنها به تجربه‌ای بی‌نظیر برای گیمرهای کنسول تبدیل می‌شود، بلکه می‌تواند نظر کاربران کامپیوترهای شخصی را به‌ خود جلب کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات
تبلیغات

نظرات

تبلیغات