تیم کوک بهترین کاربری هدست گران‌قیمت ویژن پرو را شرح می‌دهد

جمعه ۲۲ تیر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
هدست اپل ویژن پرو روی صورت تیم کوک
تیم کوک هرروز از هدست واقعیت ترکیبی ویژن پرو استفاده می‌کند و اکنون بهترین کاربری‌های این محصول را شرح داده است.
تبلیغات

اپل ویژن پرو امروز در بریتانیا عرضه می‌شود و به‌همین مناسبت، تیم کوک مدیرعامل اپل درحال انجام مصاحبه‌های مختلفی برای معرفی این محصول است. کوک در مصاحبه‌ با روزنامه‌ی سان درباره‌ی کاربردهای ویژن پرو صحبت کرد و جالب‌تر اینکه خودش هم هرروز از این هدست استفاده می‌کند.

تیم کوک در آگوست ۲۰۲۳ (مرداد و شهریور ۱۴۰۲)، یعنی چند ماه قبل از عرضه‌ی ویژن پرو اعلام کرده بود که هر روز از این هدست استفاده می‌کند. اکنون او در مصاحبه‌ی جدیدش، همین حرف را تکرار کرده است.

شان کیچ، خبرنگار سان می‌گوید: «خب، تیم کوک، نابغه‌ی تکنولوژی با ثروت میلیارد دلاری که مدیرعامل شرکتی چند تریلیون دلاری است، با ویژن پرو خودش چه کار می‌کند؟»

جای تعجب ندارد که بخش زیادی از صحبت‌های تیم کوک درباره‌ی ویژن پرو، روی بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت و بهترین کاربری آن، یعنی سرگرمی و تماشای محتوا متمرکز شده بود.

تیم‌ کوک در مورد تماشای مسابقات ورزشی با ویژن پرو توضیح داد: «بعضی‌ها فکر می‌کنند تجربه‌ی استفاده از ویژن پرو مثل نشستن در ردیف اول کنار زمین مسابقه است، که خب تجربه‌ی فوق‌العاده‌ای به‌نظر می‌رسد زیرا اکثر ما هرگز چنین فرصتی نداریم. اما تجربه‌ی ویژن پرو از آن هم بهتر است؛ انگار خودتان روی زمین مسابقه هستید و رو در رو با بازیکنان قرار دارید. حس می‌کنید واقعاً آنجا هستید.»

مدیرعامل اپل در مورد تماشای تلویزیون ازطریق ویژن پرو گفت: «من از ویژن پرو برای تماشای فیلم و سریال استفاده می‌کنم. فصل سوم سریال تد لاسو را با ویژن پرو دیدم. دیشب هم یک سریال جدید را که قرار است این هفته منتشر شود با ویژن پرو تماشا کردم.»

تیم کوک درمورد تماشای عکس‌ها و ویدیوهای سه‌بعدی با ویژن پرو توضیح داد: «تجربه‌ای احساسی است، زیرا وقتی عکس‌هایتان را با ویژن پرو تماشا می‌کنید، انگار دوباره به همان لحظه برگشته‌اید.»

تیم کوک درمورد رایانش فضایی (Spatial Computing) توضیح می‌دهد که از ویژن پرو برای کار هم استفاده می‌کند، اما جزئیات زیادی در این‌ مورد ارائه نداد. او فقط اشاره کرد استفاده از ویژن پرو برای دسترسی به چندین نمایشگر مجازی بزرگ بسیار جذاب است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات