مارک زاکربرگ: به‌زودی هدست‌های متا کوئست با یک نگاه به کیبورد به کامپیوترهای ویندوزی متصل می‌شوند!

یک‌شنبه ۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۶
مطالعه 1 دقیقه
لپ‌تاپ ویندوزی در پایین یک مانیتور بزرگ
مدیرعامل متا می‌گوید هدست‌های این شرکت به‌زودی با نگاه کردن کاربران به کیبورد، به کامپیوتر ویندوزی متصل می‌شوند.
تبلیغات

به‌نوشته‌ی UploadVR، در رویداد متا کانکت ۲۰۲۴، این شرکت از توقف فروش دو هدست نسبتاً قدیمی‌اش تا پایان سال ۲۰۲۴ خبر داد و از هدست کوئست 3s با قیمت ۳۰۰ دلار رونمایی کرد. همان‌طور که انتظار می‌رفت، هوش مصنوعی محور اصلی کنفرانس توسعه‌دهندگان بود.

متا اعلام کرد که با هدف بهبود یکپارچگی هدست‌های واقعیت ترکیبی کوئست با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱، همکاری گسترده‌ای با مایکروسافت آغاز کرده است. نتیجه‌ی این همکاری، به‌گفته‌ی متا «ارتقای چشمگیر تجربه‌ی کاربری» خواهد بود.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، می‌گوید: «در آینده‌ای نزدیک، کاربران قادر خواهند بود به سادگی و بدون نیاز به تنظیمات پیچیده، هدست‌های کوئست خود را به هر کامپیوتری با سیستم‌عامل ویندوز ۱۱ متصل کنند. تنها با نگاه کردن به کیبورد، فرایند اتصال به‌صورت خودکار آغاز خواهد شد.»

زمان دقیق انتشار قابلیت مذکور مشخص نیست؛ اما انتظار می‌رود که از چندین نمایشگر مجازی پشتیبانی کند. Horizon OS از طریق اپلیکیشن Remote Desktop به ویندوز ۱۱ متصل خواهد شد.

پس از اتصال کامپیوتر به هدست واقعیت مجازی متا، نمایشگر کامپیوتر به‌طور خودکار خاموش خواهد شد. زاکربرگ می‌گوید: «شما قادر خواهید بود از آن برای اجرای اپلیکیشن‌ها، تماشای ویدیو و تمام کارهایی که با یک کامپیوتر انجام می‌دهید، استفاده کنید.»

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات