اپل تریلر فیلم کوتاه Submerged را منتشر کرد

سه‌شنبه ۱۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
مطالعه 1 دقیقه
تیزر فیلم کوتاه Submerge
فیلم کوتاه Submerged که به‌طور اختصاصی برای دارندگان ویژن پرو ساخته شده است، به‌زودی روی این هدست واقعیت ترکیبی دردسترس قرار خواهد گرفت.
تبلیغات

اپل تریلر فیلم Submerged را منتشر کرد؛ اولین فیلم داستانی بلند این شرکت که به‌طور اختصاصی برای تجربه‌ی ویدیوی فراگیر اپل روی هدست ویژن پرو ساخته شده است.

فیلم کوتاه Submerged که در ماه جولای (تیر و مرداد ۱۴۰۳) معرفی شد، با کارگردانی ادوارد برگر کارگردان فیلم تحسین‌شده‌ی All Quiet on the Western Front محصول ۲۰۲۲ ساخته شده و روایتگر گروهی از ملوانان است که در جریان حمله‌ای مرگبار در جنگ جهانی دوم برای بقا می‌جنگند.

پخش از رسانه

اپل هنوز جزئیاتی درباره‌ی مدت زمان فیلم Submerged منتشر نکرده، اما به‌طور کلی محتوای ویدیویی فراگیر این شرکت از نظر زمانی کوتاه‌تر است. کوپرتینویی‌ها از زمان عرضه‌ی ویژن پرو، به‌طور مرتب محتوای ویدیوی فراگیر را به آن اضافه کرده‌اند. این محتوای سه‌بعدی با هدف قراردادن مخاطب در دل صحنه، حس حضور و غوطه‌وری را برای او به‌ارمغان می‌آورد.

درحال‌حاضر، محتوای ویدیوی فراگیر اپل در کشورهای استرالیا، کانادا، هنگ‌کنگ، فرانسه، آلمان، ژاپن، سنگاپور، انگلستان و ایالات‌ متحده ازطریق سرویس Apple TV دردسترس است. کاربران چینی نیز می‌توانند این محتوا را ازطریق اپلیکیشن‌های Migu Video و Tencent Video تماشا کنند.

فیلم کوتاه Submerged در تاریخ ۱۰ اکتبر (۱۹ مهر ۱۴۰۳) روی هدست واقعیت مجازی اپل یعنی ویژن پرو دردسترس قرار خواهد گرفت.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات