امیزفیت ساعت فوق مقاوم T-Rex Ultra را با شارژدهی ۲۰ روزه رونمایی کرد

شنبه ۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۵
مطالعه 2 دقیقه
رنگ بندی ساعت امیزفیت Amazfit T-Rex Ultra
تی رکس اولترا جدیدترین ساعت فوق مقاوم امیزفیت است که طراحی هیجان‌انگیزی دارد و با یک بار شارژ تا ۲۰ روز دوام می‌آورد.
تبلیغات

محصولات خانواده‌ی Amazfit T-Rex جزو ساعت‌های فوق مقاوم شناخته‌شده‌ی بازار هستند و طرفداران به‌خصوصی دارند. امیزفیت در راستای جلب رضایت کاربران، مدل T-Rex Ultra را رونمایی کرده است. همانطور که از نام محصول پیدا است، تی رکس اولترا ساعت پرچمدار جدید امیزفیت است.

ساعت هوشمند T-Rex Ultra به صفحه‌نمایش ۱٫۳۹ اینچ AMOLED با وضوح ۴۵۴ در ۴۵۴ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت مجهز است. این نمایشگر را پیش‌تر در ساعت T-Rex 2 هم دیده بودیم. بدنه‌ی ساعت بادوام‌تر از قبل شده است و به‌لطف گواهی‌های EN13319 و ISO 6245 تا عمق ۳۰ متری آب از خود مقاومت نشان می‌دهد.

ساعت امیزفیت Amazfit T-Rex Ultra از نمای نزدیک

بدنه‌ی ساعت پرچمدار امیزفیت از آلیاژ پلیمر و حاشیه، دکمه‌ها و پنل پشتی از فولاد ضدزنگ ساخته شده‌اند. وزن ساعت تی رکس اولترا به ۸۹ گرم و ضخامت آن به ۱۳٫۴۵ میلی‌متر می‌رسد. T-Rex Ultra دارای گواهی MIL-STD است تا در برابر انواع عوامل خارجی مقاومت کند. این ساعت در دمای ۳۰- تا ۷۰+ درجه‌ی سانتی‌گراد بدون مشکل کار خواهد کرد.

به گزارش GSMArena، ساعت هوشمند T-Rex Ultra امیزفیت به GPS دوبانده مجهز است و می‌تواند نقشه‌ها را در خود دانلود کند تا بتوانید بدون نیاز به اینترنت، مکان‌یابی انجام دهید. ساعت جدید امیزفیت به‌صورت خودکار ۲۵ نوع فعالیت ورزشی را تشخیص می‌دهد و حسگر دقیقی برای ضربان قلب و رهگیری اکسیژن خون دارد.

ساعت امیزفیت Amazfit T-Rex Ultra در آسمان

ساعت امیزفیت به Bluetooth 5.0 LE و Wi-Fi مجهز است و با سیستم‌عامل Zepp OS 2.0 عرضه می‌شود. T-Rex Ultra از باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و شارژر اختصاصی دارد. به ادعای امیزفیت، این ساعت با یک بار شارژ تا ۲۰ روز دوام می‌آورد و اگر به‌صورت سنگین از آن استفاده کنید، شارژدهی به ۹ روز می‌رسد.

ساعت امیزفیت تی رکس اولترا در رنگ‌های مشکی و صحرایی با قیمت ۴۰۰ دلار عرضه می‌شود. تاریخ عرضه فعلا اعلام نشده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات