ثبت نشان تجاری جدید، احتمال معرفی حلقه هوشمند سامسونگ را افزایش می‌دهد

چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۵
مطالعه 1 دقیقه
حلقه هوشمند
سامسونگ سه نشان تجاری جدید برای حلقه‌ی هوشمند و محصولات پوشیدنی دیگر ثبت کرده است.
تبلیغات

هفته‌ی گذشته، پشتیبانی از گلکسی رینگ (Galaxy Ring) در برنامه‌ی بتای Samsung Health فاش شد و این اتفاق از احتمال معرفی حلقه‌ی هوشمند غول فناوری کره‌ای یا سازگاری با حلقه‌های هوشمند شرکت‌های دیگر حکایت می‌کند. این شرکت قبلاً نام‌هایی نظیر Samsung Index و Samsung Circle و Samsung Insight را برای حلقه‌های هوشمند ثبت کرده است.

سامسونگ اکنون سه نشان تجاری جدید به نام‌های Galaxy One و Galaxy Pulse و Galaxy Rhythm در سرویس اطلاعات حقوق مالکیت معنوی کره‌‌جنوبی (KIPRIS) ثبت کرده است. ناگفته نماند این اولین‌بار نیست که شرکت کره‌ای برای دستگاه‌های پوشیدنی نشان تجاری ثبت می‌کند.

به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، نشان‌های تجاری جدید سامسونگ به‌عنوان پوشیدنی‌هایی مثل حلقه‌های هوشمند، دستبند، گردن‌بند و عینک طبقه‌بندی می‌شوند.

نشان تجاری سامسونگ برای حلقه هوشمند

اسناد مرتبط با نشان‌های تجاری جدید سامسونگ توضیحاتی درباره‌ی برنامه‌ی نرم‌افزاری حلقه‌های هوشمند برای ردیابی، جمع‌آوری، پایش، تشخیص، شناسایی، عملکرد نادرست، انتقال، مدیریت و ارزیابی داده‌های بیومتریک و فیزیولوژیکی، علائم حیاتی و نمایش سوابق سلامت افراد ارائه می‌دهد.

اکنون باید دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای حلقه‌های هوشمندش دارد. این شرکت سال ۲۰۱۵ پتنتی برای حلقه‌ی هوشمند ثبت کرد که می‌توان از آن برای کنترل گوشی‌های هوشمند، تبلت، تلوزیون‌های هوشمند و سایر دستگاه‌های هوشمند خانگی استفاده کرد.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات