گوگل خریداران پیکسل ۸ پرو را غافلگیر کرد!

سه‌شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۴
مطالعه 1 دقیقه
گوشی پیکسل پرو ۸ و ساعت پیکسل واچ ۲
گفته می‌شود گوگل در ازای پیش خرید گوشی پیکسل ۸ پرو، یک عدد ساعت هوشمند پیکسل واچ ۲ هدیه خواهد داد.
تبلیغات

تصویری تبلیغاتی در صفحه‌ی ایکس Kamila Wojciechowska منتشر شده است که بیان می‌کند گوگل به‌ کسانی که گوشی پیکسل ۸ پرو را پیش‌خرید کنند، ساعت هوشمند جدید خود موسوم به پیکسل واچ ۲ را هدیه خواهد داد. این افشاگر همچنین ویدیویی تبلیغاتی منتشر کرده که ویژگی‌های واچ ۲ را نشان می‌دهد.

پیکسل ۸

هدیه‌ی گوگل ممکن است به‌خاطر شایعاتی پیرامون افزایش قیمت گوشی پیکسل ۸ پرو باشد که طبق گفته‌ها از ۹۹۹ دلار شروع می‌شود؛ در واقع شاید گوگل قصد دارد شوک ناشی از این افزایش قیمت را ملایم‌تر کند. قیمت اسمارت واچ پیکسل ۲ از ۳۴۹/۹۹ دلار برای نسخه‌ی غیرسلولار آغاز می‌شود. بنابراین با فرض دقیق بودن شایعات، قیمت پیکسل ۸ پرو در پیش‌خرید ۶۵۰ دلار خواهد بود. Wojciechowska تصویری منتشر کرد که نشان می‌دهد حداقل برای مشتریان بیزینسی، قیمت گوشی پیکسل ۸ پرو احتمالاً با قیمت پیکسل ۷ پرو، یعنی ۸۹۹ دلار یکسان باشد.

جدول مقایسه مشخصات گوشی های پیکسل

ویدیو تبلیغاتی پیکسل واچ ۲ نشان می‌دهد که این ساعت مانند پیکسل واچ قبلی عمر باتری ۲۴ ساعته دارد. همچنین دارای حسگر تشخیص استرس، دمای پوست و الکترودرمال است که به Fitbit Sense 2 برای بررسی پارامترهای سلامت‌محور و تناسب اندام کاربر کمک می‌کنند.

طبق گفته‌ها این ساعت همچنین قابلیت تشخیص خودکار ۷ نوع فعالیت ورزشی مختلف را دارد؛ از جمله دویدن و دوچرخه‌سواری در فضای باز که در نسخه قبلی پیکسل واچ وجود نداشت. با نزدیک شدن به رویداد Made by Google در تاریخ ۴ اکتبر، کمتر چیزی برای تخیل در مورد این دستگاه‌ها باقی مانده است.

مقاله رو دوست داشتی؟
نظرت چیه؟
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

با چشم باز خرید کنید
زومیت شما را برای انتخاب بهتر و خرید ارزان‌تر راهنمایی می‌کند
ورود به بخش محصولات