این ساعت ۳٫۵ میلیونی به داینامیک آیلند آیفون و ChatGPT مجهز است!

چهارشنبه ۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
ساعت هوشمند Crossbeats
Crossbeats ساعت هوشمند جدیدی رونمایی کرده است که بهره‌گیری از ChatGPT، آن را از رقبا متمایز می‌کند.
تبلیغات

ساعت هوشمند Crossbeats با نام Crossbeats Nexus در هند رونمایی شد. آنچه این محصول را در بازار ساعت هوشمند متمایز می‌کند، استفاده از ChatGPT است.

صفحه‌نمایش ۲٫۱ اینچی اولد بیش از ۵۰۰ پوسته‌ی شخصی‌سازی‌شده را دراختیارتان قرار می‌دهد. ساعت هوشمند جدید Crossbeats با بهره‌گیری از دکمه‌ی چرخان، گشت‌وگذار در رابط کاربری را آسان‌تر نیز می‌کند.

ساعت هوشمند Crossbeats

قابلیت ردیابی مسیر پیشرفته‌ی مبتنی‌بر GPS و داینامیک آیلند، این ساعت را به انتخابی عالی برای فعالیت‌های خارج از خانه تبدیل می‌کند. عجیب است که شرکت کراس‌بیتس از اسم تجاری اپل برای حفره‌ی کپسولی ساعتش استفاده کرده است. از قابلیت‌های دیگر Crossbeats Nexus می‌توان به قطب‌نما، فشارسنج، ارتفاع‌سنج و کتابخوان الکترونیکی داخلی اشاره کرد.

ساعت هوشمند با داینامیک آیلند نمای جلو

به‌گزارش فون‌آرنا، ویژگی‌های مرتبط با سلامتی ساعت هوشمند Nexus شامل ضربان قلب، نظارت بر خواب و فشار خون و SpO2 می‌شوند. بهره‌گیری از ChatGPT قطعاً برای خریداران بسیار هیجان‌انگیز خواهد بود. عمر باتری این ساعت هفت روز است؛ البته قابلیت تماس بلوتوثی‌اش می‌تواند بر عمر باتری تأثیر بگذارد.

قیمت ساعت هوشمند کراس‌بیتس ۵٬۹۹۹ روپیه (معادل ۷۲ دلار آمریکا) است. این ساعت در رنگ‌های مشکی و نقره‌ای دردسترس خریداران قرار می‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات