این گلکسی فیت ۳ است؛ اولین مچ‌بند هوشمند سامسونگ در ۳ سال اخیر

جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
نمایی جلو از ساعت گلکسی فیت 3 سامسونگ
سامسونگ قصد دارد پس از چند سال، با عرضه‌ی گلکسی فیت ۳ بار دیگر به بازار مچ‌بند‌های هوشمند برگردد.
تبلیغات

سامسونگ از زمان معرفی گلکسی فیت ۲ در سال ۲۰۲۰ تا به الان، اسمارت واچ دیگری از مدل فیت را عرضه نکرده است. فیت ۲ در میان سایر ردیاب‌های تناسب اندام مانند فیت بیت شارژ ۴ و ورسا ۳ تا حدودی در معرض توجه بوده است. هم‌چنین براساس یافته‌های گوگل، بازار داغ ساعت‌های هوشمند، هم‌چنان در دستان گلکسی واچ ۶ و پیکسل واچ ۲ است.

ویندوز ریپورت در گزارشی اختصاصی تصاویر جدیدی از سامسونگ گلکسی فیت ۳ فاش کرده و تغییر اندازه‌ی صفحه‌نمایش فیت 3 در آن‌ها کاملاً مشخص است. ساعت لمسی سری قبلی فیت دارای صفحه نمایش ۱٫۱ اینچی اولد بود که در این سری جدید، به‌طور قطع بزرگ‌تر خواهد شد.

سیستم‌عامل به‌کار رفته در فیت ۳ مشخص نیست اما احتمالاً سامسونگ، Wear OS را در این مدل قرار دهد. همچنین این شرکت ممکن است از سیستم‌عامل ردیاب تناسب اندام مانند rtOS نیز استفاده کند.

نمای پشتی از ساعت هوشمند گلکسی فیت 3

شاسی اصلی دستگاه ضخامت نسبتا زیادی دارد و پهنایش از پهنای بند بیشتر است. در مقایسه با گلکسی واچ یا فیت بیت سنس، این ساعت از نظر ابعاد، بی‌رقیب است.

قسمت زیرین، بخش سنسور است که احتمالاً ضربان قلب و دما را اندازه می‌گیرد. به جز پنل پشتی، دیگر قطعات داخل دستگاه قابل تشخیص نیست.

نمای کناری از ساعت هوشمند فیت 3 سامسونگ

در قسمت داخلی بند ساعت، چند شکاف کوچک موازی وجود دارد که احتمالاً شبیه دکمه‌های موجود در واچ ۶ است تا فنرها راحت آزاد شوند. کاربرد دیگر آن‌ها، گردش عرق و هوا در طول فعالیت است.

جزئیات بیشتر در مورد تولید این ردیاب تناسب اندام مطمئناً به‌زودی اعلام می‌شود. عکس‌های منتشرشده‌ی غیررسمی، هیچ اطلاعاتی درباره زمان معرفی فیت ۳ ارائه نکرده‌اند اما احتمالاً در مراسم معرفی گوشی گلکسی S24 در ماه ژانویه (دی و بهمن) این ساعت هم معرفی خواهد شد.

داغ‌ترین مطالب روز
تبلیغات

نظرات